قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۱۳۲۹
۱۴۲
۱۴۲
پ

باد با سرعت ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت زابل را درنوردید

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت زابل را درنوردید و گرد و غبار حاصل از آن شعاع دید افقی را در این شهر به ۹۰۰ متر کاهش داد.

ایسنا: مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت زابل را درنوردید و گرد و غبار حاصل از آن شعاع دید افقی را در این شهر به ۹۰۰ متر کاهش داد.

محسن حیدری اظهار کرد: هم‌چنین بیشینه سرعت باد در شهرستان زهک به ۶۸ کیلومتر بر ساعت رسید و دید افقی را در ایستگاه هواشناسی تا ۲ هزار متر کاهش داد.

باد با سرعت ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت زابل را درنوردید

وی بیان کرد: وزش بادهای ۱۲۰ روزه تا پایان هفته تداوم داشته و در شمال سیستان و بلوچستان گرد و خاک برخی ساعات وزش باد شدید رخ خواهد داد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز و فردا با تشدید جریانات شمالی در شمال استان باد شدید و گرد و خاک و با شدت کمتر در نوار شرقی و غربی استان پیش بینی می‌شود.

وی به شهروندان توصیه کرد که از تردد غیرضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری و در ترددهای جاده‌ای و محافظت از گلخانه‌ها انجام و از کار در ارتفاعات جدا پرهیز کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج