قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۱۰۴۱
۲۳ نظر
۲۵۹۰
۲۳ نظر
۲۵۹۰
پ

حمله تند به امیر مقاره؛ تو جزو مافیا هستی!

خبر حضور امیر مقاره، خواننده «ماکان بند» در یک تئاتر به عنوان بازیگر حسابی سر و صدا به راه انداخته و موجی از انتقاد فعالان فرهنگی و سینمایی را به دنبال داشته است.

برترین‌ها: خبر حضور امیر مقاره، خواننده «ماکان بند» در یک تئاتر به عنوان بازیگر حسابی سر و صدا به راه انداخته و موجی از انتقاد فعالان فرهنگی و سینمایی را به دنبال داشته است.

حمله تند به امیر مقاره؛ تو جزو مافیا هستی!

دامون قنبرزاده، منتقد سینمایی یادداشت اعتراضی را در همین رابطه منتشر و از امیر مقاره انتقاد کرده است:

راستش اول باور نمی‌کردم امیر مقاره روی صحنه‌ی تئاتر هم رفته باشد تا این که کلی پیام به دستم رسید که ایشان را در حال اجرا نشان می‌داد، آن هم چه اجرایی! وقتی هم که آمار فروش این اجرا و کامنت‌های مربوط به آن را خواندم، آنجا بود که فهمیدم ماجرا جدی‌ست و دیگر به شکل رسمی همه‌چیز به یک خراب‌کاری عمدی رسیده است. در واقع به نظرم موضوع فقط این نیست که این خواننده با مافیابازی‌های همیشگی ـ چون طرفدار دارد و میزان فالوورهایش بالاست.

به تئاتر فراخوانده شده است تا آدم‌ها را به آنجا بکشاند، بلکه موضوع این هم هست که طی یک فرایند پیچیده و طولانی، کم‌کم کار را به اینجا رسانده‌اند که این آقا، با این ناتوانی، «باید» روی صحنه حاضر می‌شده است. چند وقت پیش هم تعدادی «شاخ مجازی» روی صحنه‌ی تئاتر رفتند و همانجا هم مشخص شده بود چه آشی برای هنر این مملکت پخته شده است. این نتیجه‌ی تفکری ابتذال‌خواه است.

در واقع این ماجرا دو سو دارد؛ از یک طرف سیستمی پیچیده وجود دارد که هنر را به سمتِ ابتذال هل می‌دهد و از طرف دیگر آدم‌هایی منفعت‌طلب و بی‌هنر وجود دارند که چرخ‌دنده‌های همین سیستم را می‌چرخانند. حکایت این آدم‌ها، حکایت همان بسازبفروش‌هایی‌ست که یک کوچه‌ی سالم و یک خانه‌ی قدیمی در هیچ‌جای این شهر باقی نگذاشته‌اند. برای پول بیشتر، هی خانه‌های قدیمی را خراب می‌کنند و هی ساختمان‌های درهم و زشت و بی‌کیفیت می‌سازند و بالا می‌روند. بعد پول روی پول می‌آورند، سوار ماشین‌های آنچنانی می‌شوند و ساعت رولکس می‌اندازند و البته مف بینی‌شان را هم توی پیاده‌رو خالی می‌کنند. پشت صحنه‌ی هنر این مملکت هم دقیقاً چنین اوضاعی حاکم است.

حالا وقتی به این دوستانِ «ازراه‌رسیده» اعتراض می‌شود که چرا روی صحنه رفته‌اید؟ ژست مظلوم‌نمایانه می‌گیرند و می‌گویند: «حالا اینهمه آدم روی صحنه رفته‌اند، مگر ما جای کسی را تنگ کرده‌ایم؟» جواب من این است: «بله، تنگ کرده‌اید! بدجوری هم تنگ کرده‌اید! آن‌هایی که شما را روی صحنه می‌فرستند و اجازه‌ی چنین کاری را صادر می‌کنند، خودِ همان‌ها هم جای خیلی‌های دیگر را تنگ کرده‌اند. در این نیرنگستان، تنگیِ جا بیداد می‌کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چیه این

    • ناشناس

      پول خوب گرفته،هنرهای خفتش بیدارشده

    • ناشناس

      حیف تئاتر

    • ناشناس

      سرتوهرسوراخی میکنن بخاطرپول

    • ناشناس

      تیه کننده بخاطردیده شدن وپول،این آورده

    • ناشناس

      هنربند

    • ناشناس

      استادش گلزاره

    • سکوت

      چه ربطی داره فرزاد فرزین و شادمهر عقیلی و جنیفر لوپز خواننده های قدیمی خودمون هم خواننده بودن هم بازیگر . انسان اشرف مخلوقات هست و توانایی هایی که بهش داده میتونه توی همه زمینه ها کار کنه حالا این فقط تو دو سه تا صنعت داره کار میکنه شما هم اگه استفدادشو داری برو

    • سرشار

      سخن حق

    • رضایی

      ایکاش بیشتر برای صداو سیما فکری بکنید که بیت المال را دارد حیف و میل 20 شبکه کاملا غیرقابل دیدن میکند ، این تئاتر خودش پول خودش را بواسطه همین اقا و طرفدارهاش درمیاره دلت برای خرج الکی مراسمات دولتی ... بسوزه....

    • ناشناس

      دنیا تغییر کرده کسی تئاتر سینما دیگه نمیره برای بازار گرمی اشکالی نداره اما طفلک بازیگرای بیکار سختی کشیده تئاتر

    • ناشناس

      امثال مدیری جوان امثال خواننده مجوزی همشون برای سرگرمی مردم اختراع شدن

    • ناشناس

      هیچی سرش جاش نیست همه چی برای پوله

    • ناشناس

      مگه نماینده وزرا کاندیداها خیلی مسئولین جای درست اند

    • ناشناس

      یه سریا بدجور دارن میسوزن ، بسوزید حالا حالا ها موفقیت این آدم و این گروه ادامه داره

      پاسخ ها

      • ناشناس

        😩😩

      • الد

        معلومه فنشی حدت همون ماکون بنده

    • ناشناس

      اقای قنبرزاده ، مگه منتقد سینما نیستید؟!!!
      تا زمانی که یه اجرا کاملا دیده نشه ، نمیشه نظر قطعی راجبش داد ، شما این اجرا رو از نزدیک و کامل ندیدید ، با قسمت هایی از اجرا میشه نظر داد راجب خوب یا بد بودنش؟!
      نمیخواد در مورد بازیگری انتقاد کنید که چرا با پول و پارتی یه سریا سر صحنه حاضر میشن ، به فکر چیزای دیگه مثل کنکور و .... باشید
      خدا به داد آینده و دکتر های سهمیه ای برسه ، سهمیه کنکور یه چیزی مثل همون پارتی بازیه.

    • ناشناس

      بوی حسادت شدیدی میاد

      پاسخ ها

      • ناشناس

        غذات رو گازه

    • مریم

      آقای مقاره لطفا این بار این درو محکم ببند و برو به همون خوانندگیت برس
      تئاتر برای ما مثل کتابخونس اونجا احساس آرامش میکنیم یچیزیم یاد میگیریم لطفا بزارید سرگرمیای ما لاکچری نشه لطفا جناب مقاره

    • چخوف

      ولی ربطی نداره. هر کسی در هر زمینه ای میتونه فعالیت کنه. حالا شما اثر فاخر بسازید. اتفاقا یاید خوشحال باشید چون تفاوت ها آشکار میشه.

    • ریحانه

      اصلا به شماها چه ربطی داره اون خواننده خوبیه و توی گروه خوانندگی خوبی هم هست این مقالات حسادت شما رو نشون میده امیر هم خواننده خوبیه و هم بازیگر خوبی اون بازیگر خوب بودنش رو توی سریال جزیره و تأتر تیتانیوم نشون داده و من هم همیشه براش آرزوی موفقیت میکنم و خوشحالم که طرفدار گروه ماکان بند یعنی امیر مقاره و داداش بزرگش ( به گفته امیر مقاره و رهام هادیان ) رهام هادیان هستم . پس لطفا اینقدر به موفقیت بقیه حسودی نکنید و این مقاله ها را پخش نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج