قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۹۲۵۸
۱ نظر
۱۲۵۵
۱ نظر
۱۲۵۵
پ

اخطار سنگین وزارت راه به مالکان مسکن

معاون بازآفرینی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: عدم ثبت اقامتگاه شهروندان در سامانه ملی املاک و اسکان، منجر به عدم دریافت خدمات برای آن‌ها خواهد شد.

خبرآنلاین: محمد جامع  در خصوص ارسال پیامک‌هایی از سوی سامانه ملی اسکان به شهروندان، اظهار کرد: با توجه به موضوع شناسایی املاک از سوی این سامانه، ممکن است پیامک‌هایی برای شهروندان ارسال شده باشد. این پیامک‌ها مربوط به ثبت محل اقامت اصلی در سامانه املاک به استناد مواد قانونی است.

وی ادامه داد: عدم ثبت اقامتگاه همشهریان در سامانه ملی املاک و اسکان، منجر به عدم دریافت خدمات برای آن‌ها خواهد شد.

اخطار سنگین وزارت راه به مالکان مسکن

معاون بازآفرینی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: تشخیص اقامتگاه اصلی با توجه به فرآیند سامانه ملی اسکان و املاک، پیش‌بینی شده است و الزام قانونی برای ثبت اقامتگاه‌ها وجود دارد و سایر موارد به تشریح در سامانه آمده است.

براساس گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با توصیه به شهروندان، عنوان کرد: کلیه شهروندانی که پیامک اخطار مالیات برای خانه‌های خالی را دریافت کرده‌اند می‌توانند در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۶۸ تماس بگیرند.

وی ادامه داد: هم استانی‌ها برای بهره‌گیری از خدمات دستگاه‌های دولتی، ضروری است نسبت به ثبت خود اظهاری و ثبت محل اقامت خود در سامانه خود اظهاری املاک و اسکان کشور به نشانی amlak.mrud.ir اقدام کنند.

جامع یادآور شد: براساس قانون مالیات بر خانه‌های خالی، مالکان واحدهای مسکونی در تمام مناطق کشور اعم از شهری و روستایی موظفند اطلاعات املاک مسکونی تحت تملک خود را در سامانه ملی املاک و اسکان کشور ثبت کنند.

وی افزود: واحدهای مسکونی که اطلاعات اقامت و مالکیت آن‌ها در سامانه املاک و اسکان کشور ثبت نشده باشد، در حکم خانه خالی محسوب و مشمول مالیات می‌شوند. مالکان واحدهای مسکونی مکلف به تایید اقامت اعلام شده توسط خود یا بهره‌برداران واحد در سامانه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مالکان باید ایقدر ظلم به مستاجران نکنند هرسال باید ازسوی دولت برای افزایش اجاره منزل ۱۰درصد افزایش باشد چون هرسال تورم کمر مستاجران را خرد میکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج