قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۸۸۸۰
۸۹۱
۸۹۱
پ

خبر مهم برای برای این گروه از مستمری‌بگیران

سازمان هدفمندی یارانه ها طی اطلاعیه ای خبر عدم پرداخت مستمری برخی معلولان و مستمری بگیران بهزیستی را تکذیب کرد.

خبرگزاری مهر: سازمان هدفمندی یارانه ها طی اطلاعیه ای خبر عدم پرداخت مستمری برخی معلولان و مستمری بگیران بهزیستی را تکذیب کرد.

خبر مهم برای برای این گروه از مستمری‌بگیران

اخباری در فضای مجازی توسط برخی گروه‌ها، مبنی بر عدم پرداخت مستمری برخی معلولان و مستمری بگیران بهزیستی توسط این سازمان منتشر شده و علت آن را پرداخت مستقیم مستمری از اول سال توسط سازمان مذکور عنوان کرده اند.

در این خصوص لازم به ذکر اعتبار مصوب مستمری بگیران سازمان بهزیستی در جدول ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴٠۳ مبلغ ۲۳/۴ هزار میلیارد تومان است که علی رغم عدم تحقق نیمی از منابع هدفمندی و صراحت بند (۲) تبصره (۸) قانون بودجه ۱۴٠۳ مبنی بر پرداخت مصارف هدفمندی به نسبت وصولی منابع آن، لیکن در ۵ ماه گذشته مبلغ ۱٠/۴ هزار میلیارد تومان معادل ۱٠۵ درصد سهم مصوب پرداخت شده است.

لذا همان گونه که ملاحظه می‌شود اعتبارات سازمان بهزیستی حتی مازاد بر سهم مصوب نیز پرداخت شده آن هم در شرایطی که سازمان هدفمندی به شدت در مضیقه مالی است.

همچنین پرداخت مستقیم توسط سازمان هدفمندی نیز تکلیف قانون بودجه سال جاری است که در بند (۲) تبصره (۸) تصریح شده و بر این مبنا، ضمن شفاف سازی پرداخت، باعث می‌شود مستمری مذکور به موقع و بدون کم و کاست به دست ذی‌نفع نهایی برسد.

بنابراین نشر اخبار در خصوص قطع پرداخت مستمری مددجویان واجد شرایط که توسط سازمان بهزیستی کشور به سازمان هدفمندی معرفی می‌شوند، بی اساس است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج