قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۸۳۲۲
۵۱۳
۵۱۳
پ

اموال ۱۵ راننده با این روش به سرقت رفت

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان بی‌رحمی خبر داد که برای سرقت از ۱۵ راننده تاکسی، آنها را با آبمیوه بیهوش کردند.

ایلنا: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان بی‌رحمی خبر داد که برای سرقت از ۱۵ راننده تاکسی، آنها را با آبمیوه بیهوش کردند.

اموال ۱۵ راننده با این روش به سرقت رفت

سردار علی ولیپور گودرزی گفت: درپی ارجاع چندین پرونده سرقت از طریق بیهوش کردن رانندگان تاکسی، این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد، دو سارق حرفه ای رانندگان تاکسی را با آبمیوه مسموم کرده و اموال باارزش آنها را سرقت می کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه کارآگاهان پلیس با اقدامات اطلاعاتی، هویت و مخفیگاه سارقان را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، بخشی از اموال مسروقه از جمله تلفن‌ های همراه، کارت‌های بانکی و مقادیر زیادی پول نقد کشف شد.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی به سرقت از رانندگان تاکسی با انگیزه مالی و تهیه مواد مخدر اعتراف کردند و با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، روانه زندان شدند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج