۱۴۴۷۹۵۶
۳۵۶
۳۵۶
پ

برقراری ارتباط رایگان با روبیکا

ارسال پیام متنی و تماس صوتی و تصویری روبیکا، در عراق، برای زائرین اربعین حسینی با سیم‌کارت‌های همراه اول و ایرانسل رایگان است.

برقراری ارتباط رایگان با روبیکا

ارسال پیام متنی و تماس صوتی و تصویری روبیکا، در عراق، برای زائرین اربعین حسینی با سیم‌کارت‌های همراه اول و ایرانسل رایگان است.

یکی از بزرگترین معضلات زائرین اربعین، برقراری ارتباط با خانواده‌های خود در ایران و همچنین با همسفران خود در عراق است. به همین منظور روبیکا خدمات ارسال پیام متنی و تماس صوتی و تصویری خود را برای مسافران کربلا در ایام اربعین حسینی رایگان اعلام کرده است.

برای استفاده از این خدمات زائرین باید سوپراپلیکیشن روبیکا را نصب کنند و وارد حساب کاربری خود شوند. پس از این با فعال‌سازی رومینگ تلفن همراه خود پس از ورود به عراق، می‌توانند از خدمات پیام متنی و تماس صوتی و تصویری رایگان روبیکا استفاده کنند.

کاربران همراه اول با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۱۰ ستاره ۲۹۱ مربع (*۱۰*۲۹۱#) یا از طریق برنامه «همراه من»، رومینگ خود را فعال کنند. کاربران ایرانسل نیز برای فعال‌سازی رومینگ، می‌توانند از طریق برنامه «ایرانسل من» یا با ارسال عدد ۱ به شماره ۱۱۱۲ اقدام کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج