قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۳۸۳۳
۱۳۸۲
۱۳۸۲
پ

نامه مهم به پزشکیان درباره انتخاب وزیر صمت

اعضای هیات رییسه اتاق ایران به اجماع، از رییس جمهور خواستند حسین سلاح ورزی، رییس پیشین بزرگترین تشکل بخش خصوصی ایران را به عنوان وزیر صمت انتخاب و معرفی کند.

شرق: اعضای هیات رییسه اتاق ایران به اجماع، از رییس جمهور خواستند حسین سلاح ورزی، رییس پیشین بزرگترین تشکل بخش خصوصی ایران را به عنوان وزیر صمت انتخاب و معرفی کند.

نامه مهم به پزشکیان درباره انتخاب وزیر صمت

 

خبرها از منابع نزدیک به دولت حاکی است؛  رئیس و سایر اعضای هیئت رییسه اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ‌‌کشاورزی ایران به‌نمایندگی از حدود ۷۰ هزار عضو حقیقی و حقوقی خود در بخش خصوصی در این نامه، حسین سلاح ورزی را "دارای تحصیلات عالیه مرتبط، آشنایی کامل با مسایل فضای کسب و کار، تجربیات ارزشمند در نهادها و تشکل های بزرگ و آشنا با تجارت و اقتصاد جهانی" دانسته و با استمزاج از تشکل‌های اقتصادی به رییس جمهور پیشنهاد شده است.

پیش از آن، ده‌ها تشکل اقتصادی و کارفرمایی هم در نامه دیگری به رییس جمهور، این پیشنهاد را ارایه کرده بودند. به نظر می‌رسد این نامه، پاسخی به درخواست مسعود پزشکیان است که در هر دوبار حضور خود در اتاق ایران از فعالان اقتصادی درخواست کرد در معرفی وزیر به او مشارکت فعال داشته باشند.

نامه مهم به پزشکیان درباره انتخاب وزیر صمت

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج