قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۳۷۵۵
۱ نظر
۴۷۴
۱ نظر
۴۷۴
پ

دستگیری قاچاقچی اسلحه در شهرک غرب تهران

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری شروری که اقدام به قاچاق اسلحه و خرید و فروش آن در تهران کرده بود، خبر داد.

ایسنا: معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری شروری که اقدام به قاچاق اسلحه و خرید و فروش آن در تهران کرده بود، خبر داد.

دستگیری قاچاقچی اسلحه در شهرک غرب تهران

سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ چندی پیش خبری را در خصوص نگهداری و خرید و فروش سلاح جنگی در محدوده شهرک غرب  تهران دریافت کرده و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. در جریان بررسی‌های انجام شده توسط ماموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات مشخص شد متهم یکی از افراد شرور و اراذل و اوباش منطقه است که با شناسایی هویت و مخفیات این فرد ، متهم تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی نیز انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات دریافت شد، گفت:‌ با اخذ مجوزهای مربوطه ماموران در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین محل دستگیری وی را نیز مورد بازرسی قرار دادند که در جریان آن یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب هم کشف و ضبط شد.

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم که جزو اشرار سابقه‌دار بود، در جریان تحقیقات پلیسی به جرم خود مبنی بر قاچاق اسلحه و فروش آن در تهران اعتراف کرد. این فرد پس از تشکیل پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا ارجاع داده شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      شمارا بخدا این افراد فوری اعدام کنید تا عبرت برای دیگران وگرنه امنیت در ایران پیچیده میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج