آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۹۳۴۵۷
۴ نظر
۲۱۷۲
۴ نظر
۲۱۷۲
پ

مسیر تردد تاکسی‌های برقی تهران مشخص شد

اقدامات مربوط به شماره گذاری و واگذاری تاکسی‌های برقی به رانندگان تهرانی در حال انجام است و از این تاکسی‌ها در مسیرهای اصلی و مرکزی شهر استفاده می‌شود.

فرارو: اقدامات مربوط به شماره گذاری و واگذاری تاکسی‌های برقی به رانندگان تهرانی در حال انجام است و از این تاکسی‌ها در مسیرهای اصلی و مرکزی شهر استفاده می‌شود.

 سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به رونمایی از ۱۰۰ دستگاه تاکسی برقی گفت: بزودی این تاکسی‌ها با حضور در چرخه حمل و نقل مسافری در معابر پایتخت فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

شادی مالکی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: اقدامات مربوط به شماره گذاری و واگذاری تاکسی‌های برقی به رانندگان تهرانی در حال انجام است و بنا داریم از این تاکسی‌ها در مسیرهای اصلی و مرکزی شهر استفاده کنیم.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تاکید بر اینکه خودروهای برقی نقش مهمی در کاهش آلودگی هوا دارند، افزود: در حال تنظیم قرارداد با ۹ شرکت خودروساز برای ورود ۴۹ هزار دستگاه تاکسی برقی برای فعالیت در پایتخت هستیم.

مسیر تردد تاکسی‌های برقی تهران مشخص شد

وی با بیان اینکه فرسودگی حمل و نقل عمومی نقش بسزایی در آلودگی هوای تهران دارد، اضافه کرد: توسعه حمل و نقل عمومی برقی قطعا به کاهش آلودگی شهر کمک می‌کند و بنا داریم با توسعه ناوگان برقی سهمی در کاهش آلودگی هوای پایتخت داشته باشیم.

چندی پیش با حضور وزیر صمت و همچنین شهردار تهران از ۱۰۰ دستگاه تاکسی برقی برای فعالیت در معابر پایتخت رونمایی شد و در آینده نیز قرار است ۴۹ هزار دستگاه از این خودروها وارد ناوگان تاکسیرانی تهران شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تاکسی های برقی که برقشون برای شارژ شدن با مازوت سوزی تولید میشه در اصل هیچ کمکی به کاهش آلودگی هوا نمیشه.

    • ali,samiei34

      اخه مسافرکجابود،اسنپ مترودیگه مسافرنگذاشته براتاکسی

      پاسخ ها

      • ناشناس

        من راننده اسنپ هستم ۲ سال پیش ساعت ۷ صبح به قدری درخواست پشت سر هم میامد که اصلا نمیتونستی بخونی تا میخواستی ببینی کجاس یکی دیگه یکی دیگه همینطوری پشت هم میامد و ما بسته به خواست خودمون انتخاب میکردیم اما الان اسنپ از سبد طبقه متوسط حذف شده انقدر درخواست کمه که دیگه نگاه نمیکنیم کجاس تا اون صدای خاصش میاد درجا قبول میکنیم بعد تازه میفهمیم کجاس خود منم حاضر نیستم دیگه برای ی مسیر کوتاه ۶۰ هزار تومن بدم هر جا خانوادم بخوان برن خودم میبرمشون حتی شده از کارم میزنم چون یر به یر میشه دیگه اسنپ و تپسی فایده نداره کاش همه جا مترو باشه همه راحت بتونن استفاده کنن

    • ناشناس

      سلام مدیریت محترم تاکسیرانی تمام تاکسی های تهران باید بروز رسانی شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج