۱۳۷۴۰۲۷
۱۲۳۸۷
۱۲۳۸۷
پ

مدارس و دانشگاه‌های این استان فردا غیرحضوری شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: به دلیل پیش بینی بازش ها در روز دوشنبه(۲۹ آبان)، کلیه مقاطع تحصیلی مدارس و مراکز آموزشی در این استان به شکل غیر حضوری برگزار می شود.

ایرنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: به دلیل پیش بینی بازش ها در روز دوشنبه(۲۹ آبان)، کلیه مقاطع تحصیلی مدارس و مراکز آموزشی در این استان به شکل غیر حضوری برگزار می شود.

محمد هادی رستمیان شامگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: با بررسی تصویر رادار، سیستم بارشی از امشب روی خلیج فارس تشکیل و به سمت استان در حال پیشروی است.

وی افزود: احتمال فعالیت سیستم در نواحی مرکزی و شمالی استان تا ساعاتی دیگر وجود دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر ورود موج بارشی قوی از بامداد روز دوشنبه ( فردا) روی خلیج فارس و در سطح استان بوشهر است.

رستمیان ادامه داد: با تقویت موج بارشی تا پایان روز دوشنبه بارش ها با ماهیت تندری، وزش تندبادهای لحظه ای، رگبار باران، رعد و برق و ریزش تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می شود.

وی اجتناب از سفرهای غیر ضروری، پرهیز از تردد در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، عدم فعالیت‌های کوه‌نوردی و خروج شهروندان از تفرج گاه ها و سکونت گاه های واقع در حریم رودخانه و سایر اقدامات پیشگیرانه را توصیه کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج