آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۳۶۹۷۲۶
۱۲۴۷
۱۲۴۷
پ

کشف و توقیف لندکروز قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه خودروی تویوتای لندکروز قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۸۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

تسنیم نوشت: رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه خودروی تویوتای لندکروز قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۸۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی خودروی قاچاق در محدوده اتوبان تندگویان شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یک دستگاه خودروی تویوتای لندکروز قاچاق از تعمیرگاهی در میدان فاطمی به سمت خارج تهران در حرکت است؛ لذا مامورین این پلیس خودروی مذکور را در اتوبان تندگویان قبل از آزادگان مشاهده و خودروی مذکور را متوقف کردند.

افشاری بیان کرد: در بررسی مامورین این پلیس مشخص شد که خودروی لندکروز هیچگونه اسناد و مدارک دال بر اصالت خودرو نداشته و پس از بررسی دقیق‌تر مشخص شد که شماره بدنه نصب شده در زیر شیشه جلو خودرو دست‌نویس بوده و شماره اصلی بدنه خودرو دارای دستور توقیف است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از تشکیل پرونده قضایی مربوط به این خودروی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی این خودروی کشف شده را بیش از ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج