آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۳۴۳۵۸۰
۱۴۴۴
۱۴۴۴
پ

نقشه جبهه پایداری برای انتخابات مجلس

یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: جریان تندروی اصولگرا می‌خواهد فضا را بر رقبای خود از جمله رقبای درون‌جناحی تنگ کند.

نامه‌نیوز نوشت: یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: جریان تندروی اصولگرا می‌خواهد فضا را بر رقبای خود از جمله رقبای درون‌جناحی تنگ کند.

نقشه جبهه پایداری برای انتخابات مجلس

محمد مهاجری، در تحلیل وضعیت اصولگرایان در فاصله باقیمانده تا انتخابات مجلس گفت: «جریان تندروی اصولگرا با استفاده از تمام توانش می‌خواهد در انتخابات شرکت کند و می‌خواهند فضا را بر رقبای خود از جمله رقبای درون‌جناحی خود تنگ کند اما به نظر می‌رسد که چنین قصدی به ضد خودش تبدیل می‌شود و باعث بروز دعوای مفصلی در اصولگرایان خواهد شد».

او ادامه داد: «هر گونه ائتلافی که شکل بگیرد اگر رقابت بین اصولگرایان و اصولگرایان باشد، حتما باعث ایجاد تفرقه می‌شود و نتیجه مطلوبی برای اصولگرایان به دست نمی‌آید و نتیجه‌اش همین مجلسی می‌شود که می‌بینیم».

این تحلیلگر مسائل سیاسی همچنین بیان کرد: «برداشت من این است که شریان و جبهه پایداری می‌خواهند مجلسی وکیل‌الدوله ایجاد کنند. هر کدام از این دو گروه بالا بیایند مجلس وکیل‌الدوله می‌شود و تردیدی در این موضوع نیست و تفاوت چندانی هم با هم ندارند و هر دو در پی کسب منافع خود هستند. باند آقای احمدی‌نژاد هم خواهد آمد کمااینکه همین الان هم دیده می‌شوند».

مهاجری در پایان گفت: «باید صبر کرد و دید که چه افرادی در نهایت در رقابت انتخاباتی باقی می‌مانند. اگر فضای سیاسی در ماه‌های آینده باز شود و میل به مشارکت عمومی در انتخابات بالا برود، طیف‌های پایداری، شریان و قالیباف و احمدی‌نژادی‌ها تضعیف می‌شوند و قدری جریان اصلی اصولگرایی می‌تواند نفس بکشد».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج