۱۳۴۲۳۷۶
۸۵۰۶
۸۵۰۶
پ

سه شاهکار هنری که تیلور سوئیفت در کنسرتش پوشید

تیلور‌سوئیفت‌، خواننده محبوب و مطرح آمریکایی، چند روز‌ پیش بخش آمریکایی تور‌ جهانی Eras را بعد از ۵ ماه و اجرای بیش از ۳۰ کنسرت که هر کدام حدود ۳ ساعت و نیم طول کشید، به پایان رساند.

چی بپوشم: تیلور‌سوئیفت‌، خواننده محبوب و مطرح آمریکایی، چند روز‌ پیش بخش آمریکایی تور‌ جهانی Eras را بعد از ۵ ماه و اجرای بیش از ۳۰ کنسرت که هر کدام حدود ۳ ساعت و نیم طول کشید، به پایان رساند.

با پایان این تور در آمریکا، ۳ لباسی که تیلور با آن‌ها آهنگ Enchanted را در شب‌های مختلف و ایالت‌های مختلف اجرا کرده است، حسابی مورد توجه صاحب‌نظران مد و فشن قرار گرفته‌اند. این متخصصان اظهار کردند که این لباس‌ها باید بعد از این تور، در موزه نگه‌داری شوند.

سه شاهکار هنری که تیلور سوئیفت در کنسرتش پوشید

هر ۳ این لباس‌ها توسط برند Nicole + Flecia طراحی و کاملا با دست دوخته شده‌اند. گفته شده ساخت هر لباس بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ ساعت زمان برده و این برند ویدیو‌هایی از طراحی و دوخت آن‌ها را در تیک‌تاک به اشتراک گذاشته که بسیار پر بازدید شده‌اند.

برند نیکول و فلیشیا، یک برند تایوانی است که توسط دو خواهر کارآفرین، نیکول و فلیشیا چانگ در سال ۲۰۱۵ تاسیس شده است. این برند در تلاش است تا با تلاش و خلاقیت، طرح‌های زیبا و مد روز خود را ارائه کند. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج