۱۳۳۶۴۲۰
۷۵۳
۷۵۳
پ

رپورتاژ آگهی

اتصال نرم افزار حسابداری هلو به سامانه پیامکی

در این مقاله نحوۀ اتصال نرم افزار هلو به سامانه ارسال پیامک را آموزش می‌دهیم.

اتصال نرم افزار حسابداری هلو به سامانه پیامکی

تا حالا به این فکر کردید که چقدر راحت همۀ محاسبات مالی و فاکتورهای مهم را می‌شود خیلی راحت روی گوشی تلفن همراه داشت؟ اشتباه نکنید، منظورم ارسال ایمیل نیست! قضیه خیلی ساده‌تر از این حرف‌هاست. می‌خواهم دربارۀ نرم افزار حسابداری هلو صحبت کنم و خیلی ساده راهی را به شما نشان دهم که برای هر تعدا کاربر که می‌خواهید، گردش‌های مالی مهم، فاکتورها و برخی اطلاعات دیگر را پیامک کنید.

نرم افزار حسابداری هلو یکی از نرم‌افزارهای مالیست که قابلیت اتصال به پنل پیامکی را دارد. این برنامه به دلیل ارتباط با مشتری، انتقال اطلاعات مالی و وضعیت خرید به مشتری‌ها و طرف‌های حساب قابلیت اتصال به سامانه پیامک هم دارد. پس به ادامه آموزش توجه فرمائید.

نحوه اتصال نرم افزار هلو به ارسال پیامک

طبق گزارش تهیه شده از ملی پیامک، برای ارسال پیامک از طریق نرم‌ افزار حسابداری هلو، باید نسخه‌ای از این نرم ‌افزار را نصب کنید که امکانات ارسال اس ام اس را داشته باشد. نسخه‌های قدیمی نرم ‌افزار قابلیت ارسال پیامک را ندارند.
برای اتصال نرم ‌افزار به سامانه ارسال پیامک، ابتدا باید به منوی تنظیمات نرم افزار بروید. اگر منوی تنظیمات، گزینۀ تنظیمات سرویس‌دهنده داشت، برنامه قابلیت ارسال پیامک را دارد. حالا می‌توانید پیامک‌های موردنظرتان را از همین طریق ارسال کنید.

اتصال نرم افزار حسابداری هلو به سامانه پیامکی

اتصال نرم افزار حسابداری هلو به سامانه پیامکی

ارسال پیامک از طریق مودم

برای ارسال پیامک از طریق نرم ‌افزار حسابداری هلو، باید آن را به یک پنل وصل کنید. این اتصال از دو طریق، مودم و پنل به ‌صورت اینترنتی انجام می‌شود.

در روش اول، ارسال پیامک با استفاده از مودم است. اول باید یک سیم‌کارت را داخل مودم بگذارید. بعد مودم را به کامپیوتر وصل کنید و با پرداخت شارژ ماهیانه به اپراتور، شروع به ارسال پیامک کنید.

ارسال پیامک از طریق سامانه پیامک

روش دوم ارسال پیامک با نرم‌افزار حسابداری هلو از طریق سامانه پیامکی ملی پیامک است. پنل پیامکی از طریق وب‌سرویس، قابلیت ارسال پیامک انبوه را دارد. برای استفاده از پنل پیامکی باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. وب‌سرویس این امکان را دارد تا با سرعت بیشتر و در حجم بالاتری برای مخاطبان پیامک ارسال کنید.

استفاده از مودم برای ارسال پیامک، چندان توصیه نمی‌شود. همچنین این روش تقریباً سخت و پیچیده‌ است. به همین دلیل افرادی که نیاز به ارسال پیام از طریق نرم‌افزار حسابداری هلو دارند، سراغ پنل پیامکی می‌روند.

برای اتصال نرم‌افزار هلو به سامانه  پیامک، آدرس وب‌سرویسی که با نرم‌افزار سازگاری دارد را وارد کنید. سپس نام کاربری و رمز عبور را بنویسید. با وارد کردن شماره گیرنده و فرستنده در بخش مورد نظر، اطلاعات کامل است و می‌توانید ارسال پیامک را شروع کنید.

اتصال نرم افزار حسابداری هلو به سامانه پیامکی

اتصال نرم افزار حسابداری هلو به سامانه پیامکی

نحوه اتصال برنامه هلو به پنل اس‌ام‌اس ملی پیامک

سامانه ملی پیامک قابلیت اتصال به نرم‌افزار حسابداری هلو را دارد و خدمات وب‌سرویس ملی پیامک را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر، اینجا را کلیک کنید.

برای اتصال دو نرم افزار، نام MELIPAYAMAK و آدرس وب سرویس زیر را در محل مورد نظر در تنظیمات وارد کنید. بعد از دریافت نام کاربری و رمز عبوری، آن را در محل مورد نظر وارد کنید. در صفحۀ بعد، شماره اختصاصی و شماره پنل مورد نظر را بنویسید و آن را ذخیره ‌کنید.

http://api.payamak-panel.com/post/sendsms.ashx?

در صورت عمل نکردن آدرس بالا، می‌توانید از آدرس دوم استفاده نمایید.

http://۳۷.۲۲۸.۱۳۸.۱۱۸/post/sendsms.ashx?

اتصال نرم افزار حسابداری هلو به سامانه پیامکی

پس از ذخیره اطلاعات، روی تنظیمات کلی در انتهای صفحه مطابق با تصویر زیر کلیک کنید تا پنجرۀ زیر باز شود. سپس در بخش‌های مورد نظر اطلاعات زیر را وارد کنید:

نام کاربری

username

رمز عبور

password

شماره فرستنده

from

شماره گیرنده

to

پیام ارسالی

Text

اتصال نرم افزار حسابداری هلو به سامانه پیامکی

حالا می‌توانید با خیال راحت از طریق نرم ‌افزار هلو برای مشتریان خود پیامک ارسال کنید

اتصال نرم افزار حسابداری هلو به سامانه پیامکی

اتصال نرم افزار حسابداری هلو به سامانه پیامکی

اتصال نرم افزار حسابداری هلو به سامانه پیامکی

اتصال نرم افزار حسابداری هلو به سامانه پیامکی
مزایای اتصال نرم‌افزار حسابداری هلو به سامانه پیامکی

ارسال پیامک از طریق نرم ‌افزار حسابداری هلو، به حسابداران و مشتریان کمک می‌کند تا به راحتی گزارش‌های مالی را برای مشتریان بفرستند. با اتصال این نر‌م ‌افزار به سامانه پیامک، می‌توانید در مواقع لزوم به طور خودکار پیامک ارسال کنید. برای مشتری هم‌زمان با صدور فاکتور، اطلاعات مالی را پیامک کنید.

ارسال‌ پیام‌هایی در زمینه تسویه حساب، یادآوری اقساط، تسویه فاکتور خرید و فروش، یادآوری مربوط به چک و دیگر اطلاعات و یادآوری‌های مهم مالی از جمله مواردیست که می‌توان از طریق پنل پیامکی برای مشتری ارسال کرد.

اتصال نرم‌افزار هلو به سامانه پیامک، ارتباط با مشتری را آسان‌تر می‌کند. بنابراین کسانی که این نرم ‌افزار را به پنل وصل کنند، می‌توانند در شرایط مختلف ارتباط و تعامنل با مشتری را حفظ کنند. استفاده از پیامک در زمینه‌های مختلف فروش، یکی دیگر از مهم‌ترین مواردیست که با این برنامه انجام می‌شود.

جمع‌بندی

نرم‌افزار هلو، یکی از پرطرفدارترین نرم‌افزارهای مالی بین اصناف و مشاغل مختلف است. این نر‌م‌افزار مدل‌های گوناگونی دارد که مدل فروشگاهی آن توانسته بین افراد غیرحسابدار هم جا بیفتد. اتصال نرم‌افزار حسابداری هلو به سامانه پیامک، می‌تواند برای تبلیغات فروش هم استفاده شود. از این‌رو، امروزه تمامی کسانی که از برنامۀ هلو استفاده می‌کنند، چه در زمینه حسابداری و چه در زمینه فروش، نر‌م‌افزارشان را به پنل هم وصل می‌کنند.

اگر از برنامه هلو استفاده می‌کنید و قصد دارید که با اتصال آن به سامانه پیامکی، جزییات حسابداری را به مشتریان ارسال کنید، برای دریافت پنل در صفحه اصلی سایت ملی ییامک ثبت‌نام کنید. همچنین، می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۶۳۴۰۴  تماس بگیرید تا کارشناسان ملی پیامک شما را راهنمایی کنند. در ضمن، هزینه‌های پنل و امکانات هر کدام را می‌توانید در قسمت تعرفه‌ها مشاهده کنید تا با اطمینان بیشتری پنل پیامکی کسب‌وکارتان را از ملی پیامک دریافت کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج