۱۳۳۳۱۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

۳۳۰ کیلو تریاک از آب گرفته شد!

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۳۳۰ کیلوگرم تریاک از داخل یک تانکر آب و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات روز گذشته پلیس ماهان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سرهنگ عبدالعلی روانبخش در گفت‌وگوی، با اعلام این خبر گفت: در ادامه طرح برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر روز گذشته ماموران بخش انتظامی ماهان به یک دستگاه خودرو نیسان که در حال حمل یک تانکر بود مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستورایست ماموران اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز با تلاش و سرعت عمل ماموران انتظامی در نهایت خودرو متوقف شد و مورد بازرسی قرار گرفت.

روانبخش خاطرنشان کرد: با هوشیاری ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو ۳۳۰ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل تانکر یدک جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان اظهار کرد: در این عملیات راننده خودرو نیز دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج