۱۳۱۵۹۷۲
۲۸۶۲
۲۸۶۲
پ

برق طلای پیرزن، زن و شوهر جوان را قاتل کرد

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری قاتلان زن ۷۰ ساله عنبرانی هنگام فروش طلا و جواهرات مسروقه در عملیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان نمین خبر داد.

ایرنا: فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری قاتلان زن ۷۰ ساله عنبرانی هنگام فروش طلا و جواهرات مسروقه در عملیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان نمین خبر داد.

برق طلای پیرزن، زن و شوهر جوان را قاتل کرد

 سردار جواد تقوی روز یکشنبه در این رابطه گفت: در پی قتل پیر زن ۷۰ ساله در یکی از محلات بخش عنبران شهرستان نمین و سرقت طلا و جواهرات او، بررسی موضوع با هدف کشف قتل و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان نمین قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام بررسی های تخصصی، قاتلان را که زن و شوهر هستند، شناسایی و هنگام فروش طلا و جواهرات مسروقه در شهر عنبران دستگیر کردند. فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه طلا و جواهرات مسروقه متعلق به مقتول است، بیان کرد: این زن و شوهر قاتل در بازجویی های پلیس به قتل پیرزن و سرقت طلا و جوهرات او اعتراف کردند. سردار تقوی با بیان اینکه این قتل در کمتر از ۷۲ ساعت کشف، و قاتلان دستگیر شدند، تصریح کرد: قاتلان با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج