۱۲۷۷۳۸۹
۳۴ نظر
۳۷۵۳۰
۳۴ نظر
۳۷۵۳۰
پ

برف و کولاک در راه تهران؛ مشهد سردترین مرکز استان شد

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد: روز یکشنبه علاوه بر نقاطی که ذکر شد، در استان‌های اصفهان، زنجان، قم و ارتفاعات البرز در استان‌های مازندران، البرز، تهران، سمنان و سپس خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش خواهیم داشت.

برترین‌ها: هنگامی‌که مسئولان خواب بودند، زمستان سخت اروپا، در ایران با قطع گاز صنایع و ادارات و مدارس آغاز شد و به‌گفته مسئولان، باید منتظر بازگشت کپسول‌های گاز و استفاده از هیزم باشیم. مسئولانی که تابستان و پاییز امسال از زمستان سخت اروپا سخن گفتند اما برنامه‌ای برای زمستان سخت ایران و حل مشکل ناترازی گاز آن نداشتند. مدارس، دانشگاه ها و ادارت تعطیل شده و اخبار تعطیلی فردا هم در فضای مجازی در حال اطلاع رسانی است.

برف و کولاک در راه تهران؛ مشهد سردترین مرکز استان شد

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه ۲ سامانه بارشی دیگر در راه است، گفت: در شبانه روز گذشته «کوهرنگ و مشهد» رکوردداران سرمای هوا در کشور بوده است.

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت جوی و دمای هوا در استان‌های مختلف اعلام کرد: «کوهرنگ و مشهد» رکوردداران سرمای هوای کشور در شبانه‌روز گذشته بوده و یخبندان به جنوب شرق رسیده است.

وی افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های «کوهرنگ» در چهارمحال و بختیاری و «بویین و میان دشت» در اصفهان به صورت مشترک با کمینه دمای ۲۶.۲- درجه سلسیوس سردترین شهرهای کشور و مشهد با دمای ۲۰- درجه سلسیوس سردترین مرکز استان شدند.

برف و کولاک در راه تهران؛ مشهد سردترین مرکز استان شد

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در شبانه روز گذشته باز هم سرما و یخبندان به نواحی جنوبی تر کشور گسترش یافت و تعداد شهرها و ایستگاه‌های درگیر به حداقل ۴۵۰ مورد رسید. این گسترده‌ترین سرمای کشور از ابتدای سال تا کنون است که دمای هوای برخی شهرهای جنوب شرق نظیر هیرمند و زاهدان در سیستان و بلوچستان را نیز تا مرز ۱۰- درجه سلسیوس کاهش داده است.

۲ سامانه بارشی دیگر در راه است

برف و کولاک در راه تهران؛ مشهد سردترین مرکز استان شد

ضیائیان بیان داشت: امروز سامانه بارشی از سمت غرب و جنوب‌غرب وارد کشور می‌شود و موجب بارش برف و باران در استان‌های واقع در غرب و جنوب‌غرب کشور، استان بوشهر و به تدریج دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد: روز یکشنبه علاوه بر نقاطی که ذکر شد، در استان‌های اصفهان، زنجان، قم و ارتفاعات البرز در استان‌های مازندران، البرز، تهران، سمنان و سپس خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش خواهیم داشت.

وی افزود: روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی دیگری از جنوب کشور برخی نقاط خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، فارس، اصفهان، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش برف و باران داریم.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا یادآور شد: همچنین آسمان تهران امروز نیمه‌ابری همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

برف و کولاک در راه تهران

برف و کولاک در راه تهران؛ مشهد سردترین مرکز استان شد

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح نارنجی از فعالیت سامانه بارشی همراه با بارش برف، کولاک و مه، لغزندگی جاده‌ها، کولاک برف کاهش دید از اواخر شنبه تا یکشنبه در استان تهران به‌ویژه نیمه‌شمالی و ارتفاعات خبر داد. 

بر اثر این مخاطره اختلال در سفرهای شهری و بین‌ شهری، تاخیر و احتمال لغو پروازها و خسارت به صنعت کشاورزی پیش‌بینی می‌شود. 

برف و کولاک در راه تهران؛ مشهد سردترین مرکز استان شد

قطع گاز هزاران نفر در تهران و سبزوار به دلیل مصرف بیش از حد

رئیس اداره گاز سبزوار: شهرستان سبزوار حدود ۱۰۷ هزار مشترک گاز خانگی دارد که از صبح امروز بر اثر افت فشار، گاز ۱۶ هزار مشترک در منطقه توحیدشهر سبزوار قطع شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان تهران: با افزایش مصرف گاز، از روز گذشته گاز ۱۶۰۰ مشترک بد مصرف را در تهران قطع کردیم.

برف و کولاک در راه تهران؛ مشهد سردترین مرکز استان شد

قطع آب برخی مناطق به دلیل یخ‌زدگی لوله‌ها/ نیروگاه‌ها با محدودیت سوخت مواجهند

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو:با محدودیت شدید سوخت برای نیروگاه ها مواجهیم.

در حوزه برق رسانی مشکل جدی وجود ندارد. در حوزه آب در برخی مناطق با یخ زدگی لوله های داخلی واحدهای مسکونی مواجهیم که در حال برطرف شدن است.

تصویری که یک ایران را خوشحال می‌کند

اما روی دیگر ماجرا؛ تازه‌ترین تصاویر ماهواره‌ای نشان از انباشت مناسب برف در کوهستان‌های زاگرس است؛ سرزمینی که ریشه‌گاه و سرچشمه اصلی‌ترین رودخانه‌های ایران چون کارون، سفیدرود، کرخه، مارون، زهره، زاینده‌رود، زرینه‌رود و گاماسیاب است.

برف و کولاک در راه تهران؛ مشهد سردترین مرکز استان شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مسولین بی عرضه و بدرد نخور

    • غلامعلی

      متاسفانه بعضی از مسیولین ما یا خوابند یا اینکه خودشون را به خواب می زنند ،مسائل و مشکلات ریز تمام کشورها را می‌بینند. جز ، مشکلات کشور و مردم خودشون برای همه مادر هستند ولی برای مردم خود دایه

    • یاسمن

      یه کم منصف باشین مسولین بدم کار نمیکنند نشستیم کنار بخاری چی میدونی مسولین چه زحمتها نمیکشند فقط یه روز گاز نباش اون موقع ببینم اینطوری قضاوت میکنید خدارشکر برف و باران نعمت خدا هستند انشاالله کم ابی نداشته باشیم

    • ناشناس

      گاز کجا میره که ما کم آوردیم

    • شهروند

      ما نیشابور هستیم تا آخر هفته مدارس و مراکز آموزشی و تعطیل اعلام کردند

    • فریبا

      ما ندیدم این ا یک بار درست و به موقعه عمل کنن کلی گاز داریم به کشوارای همسایه ندین تا ما این بدبختی نداشته باشیم خونه من دیشب ۱۹درجه بوده مسولین بی کیفیت خونه های خودشون هم تک بخاری عمل میکنن یا هر اتاق شوفاژ و گرمایش از کف و... سونا جکوزیشون به راهه

    • ناشناس

      ۲۴ ساعت دروغ بگویید که فردا بارندگی و برف میاد

    • ناشناس

      امسال که بی حجابی زیاد شده باید قحطی میشد

    • مهدی میلانی

      بجای ساخت زیر ساخت‌های مملکت وقتی بفکر بخور بخور واختلاس باشن از اینکه هست هم بدتر میشه.یکم از عربستان کشور داری رو باید یاد گرفت

    • ناشناس

      باوضعیت خوب برف در مناطق زاگرس واصفهان باید دید مسئولین‌چه تدبیری میکنند برای به هدر نرفتن آب

    • ناشناس

      فقط حرف میزنن

    • ناشناس

      😂😂در دردی نفر اولن مسولین

    • ناشناس

      اون موقه که ما مردم به شما مسئولین التماس میکردیم که ثروت رو تقسیم کنید در جامعه به همه برسه ، اختلاس نکنید، دزدی نکنید، در مصرف پول و ثروت صرفه جویی کنید، گوش کردید؟ رعایت کردید؟

    • ناشناس

      هیچ چیزاین مملکت سرجای خودش نیست
      واقعامتاسفیم واسه یه سریا.......
      گرونی. تورم. قحطی.سرما.بیکاری. دلمون به هیچی خوش نیست😔😔😔

    • ناشناس

      اوجی بایدبرکناربشه

    • ناشناس

      حالا اگر صرفه جویی کنیم جای دور نخواهد رفت
      گاز هست ولی به اندازه یک کشور 3۰۰میلیون نفری گاز رو هدر می دهیم متاسفانه

    • بدون نام

      یعنی مسئولین ما در آینده نگری در حد یک مورچه هم نیستند ؟

    • ناشناس

      😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣

    • ناشناس

      زمستان سختی که برای اروپا تصور می کردیم بدلیل بی کفایتی مسوولین واین دولت نصیب خودمان شده وگاز خیلی از مناطق کشور متاسفانه قطع شده

    • ناشناس

      مسئولین خوبن و بلدن چکار کنن ، باید گفت ملت بی خاصیت و تاریخ گذشته .

    • آران

      حالا وقتشه مسولان اروپا برای ما هیزم جمع کنند مسولان بی شرف بی عرضه دلار 43هزارتومانی

    • محمد

      همش زمستان اروپا رو مسخره می‌کردند. هشتگ گذاشته بودند برای جمع آوری هیزم.شرم اوره اروپا بدون منابع گازی و نفتی و زمان درگیری بیشتر با سرما الان اوضاعش ن از ما خیلی بهتر هست چون مدیریت درست دارند ولی کشور ما چوب مسئولان نالایق رو می‌خورند. شرم باد بر مسئول بی کفایت

    • ناشناس

      افرین بر تو این درسته

    • ناشناس

      وقتی که مسولین برای اروپا آرزوی زمستان سخت می کردن کاش به فکر ایران بودن که دامن خودمون رو گرفت برای سه روز ذخیره گاز نداشتن واقعا جای تاسف داره خدا به ما رحم کنه

    • آرام

      😆😆😆😆😆

    • محمدثابت

      تنها دلیل بی گازی بی کفایتی و بی عرضگی و بی لیاقتی مسئولین وقته وگرنه ماسرمای بدترازاین هم داشتیم.

    • آرام

      همه شون باید برکنار بشن تا آخرین نفر

    • کردستان

      اینا مسئول ما مردم نیستند به فکردزدی چپاول ثروت مردم ایران هستن ایرانی با هم وطنش این کار نمیکنه اینا معلوم نیست ازکجا اومدن

    • عارف

      خداروشکر مثل اینکه بانوان سرزمینمون حجابها رو سفت کردن که این همه نعمت ازطرف آسمان به ما رسیده.فقط خواهش میکنم که بانوان سرزمینم یه خورده حجابها رو شلتر کنن تا یه خورده هواگرم تر بشه.بخدا لوله های آب وکنتورهای آب شهرمون بخاطراین حجاب سخت گیرانه بانوان سرزمینم یخ زدن ودرحال ترکیدن هستن.لامصبا شده ۲۶ درجه زیرصفر .شل تر کن حجابتو خواهرمن.یخ کردیم

    • ناشناس

      حالا یه کم صرفه جویی کنین مگه میمیرین؟

    • علی

      خود مسئولین به بی کقایتی شون و بی برنامگی شون اعتراف کردن اونوقت شما داری دفاع میکنی؟مسئول شدن حقوق نجومی میگیرن که کار انجام بدن و هیچ منتی سر ما ندارن

    • ناشناس

      تاسف باید خورد سومین کشور جهان که بیشترین مخازن گازراداریم ولی باید ملت اینگونه درمشقت وسختی زندگی کنند..

    • ناشناس

      وقتی فرهنگ مصرف رو بلد نیستیم، نتیجه اش این می شود. قرار نیست هرچیزی که زیاد هست در مصرف آن صرفه جویی نکنیم.

    • ناشناس

      اگر امثال شما در انتخاب خودتان در دوره های قبل بصبرت داشتید، اینگونه نمی شد. زیر ساختها یکساله به بهره برداری نمی رسند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج