۱۲۷۵۸۲۷
۲۵۶۳۶
۲۵۶۳۶
پ

تعطیلی ۳ روزه مدارس و ادارت در این استان

استانداری گلستان در پی ورود موج سرما و در راستای مدیریت مصرف گاز تمام ادارات و مراکز آموزشی سطح استان گلستان را از فردا تا پایان هفته تعطیل اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: استانداری گلستان در پی ورود موج سرما و در راستای مدیریت مصرف گاز تمام ادارات و مراکز آموزشی سطح استان گلستان را از فردا تا پایان هفته تعطیل اعلام کرد.

تعطیلی ۳ روزه مدارس و ادارت در این استان

حاجی حاجی گلدی‌کر معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان اظهارداشت: در پی ورود موج سرما و در راستای مدیریت مصرف گاز تمام ادارات و مراکز آموزشی سطح استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به مدت 3 روز در فاصله روز های 20 تا 22 دی ماه تعطیل خواهند بود.

وی افزود: به علت برودت هوا و با هدف تامین مستمر و پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه های اجرایی استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود و در عین حال بانک‌ها صرفاً دو شعبه در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان‌ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان دایر هستند.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان، همه مدارس به استثنای دانش ‎آموزانی که امتحان نهایی دارند به صورت غیر حضوری هستند.

وی افزود: رعایت صرفه جویی در مصرف گاز و برق مورد تاکید است و شرکت گاز استان موظف است نسبت به بازرسی از کیفیت اجرای طرح به صورت مستمر اقدام و گزارش جامعی از نتایج آن و تجزیه تحلیل بار مصرفی و اثربخشی اجرای طرح را به معاونت هماهنگی امور عمرانی و اداره کل بازرسی استانداری اعلام کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج