۱۲۱۷۰۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عفونت تنفسی آیت‌الله مهدوی‌کنی از بین رفت

رئیس تیم پزشکی رئیس مجلس خبرگان رهبری آخرین وضعیت درمانی آیت‌الله مهدوی کنی را تشریح کرد و گفت: عفونت تنفسی وی کاملاً از بین رفته اما از لحاظ هوشیاری کاملاً غیرفعال است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس تیم پزشکی رئیس مجلس خبرگان رهبری آخرین وضعیت درمانی آیت‌الله مهدوی کنی را تشریح کرد و گفت: عفونت تنفسی وی کاملاً از بین رفته اما از لحاظ هوشیاری کاملاً غیرفعال است.

دکتر فضل‌الله صفی رئیس تیم پزشکی آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری درباره آخرین وضعیت درمانی وی، گفت: شرایط همودینامیکی ایشان، خوب و عفونت تنفسی کاملاً از بین رفته است و از لحاظ ﻧﻮﻟﻮژﯾﮏ نیز یک‌سری تغییرات ایجاد شده اما با این حال نشان از بهبود وضعیت مغزی نیست.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی همچنان پلک می‌زند، افزود: این ناشی از حرکت‌های رفلکسی که منشأ آن ساقه مغز است، می‌باشد ولی از لحاظ هوشیاری کاملاً غیرفعال بوده و به هیچ واکنشی هم پاسخ نمی‌دهد.

رئیس تیم پزشکی رئیس مجلس خبرگان رهبری در خصوص اینکه این وضعیت تا چه زمانی ادامه خواهد یافت، تصریح کرد: به‌هرحال باید صبر کرد ولی از لحاظ مغزی، خیلی پیش‌آرایی خوب نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج