۱۲۱۱۲۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

پوستر فستیوال فیلم «ونیز ۷۱»

پوستر امسال فستیوال فیلم ونیز تجليلي از تروفو است و مانند دو سال اخير توسط سیمونه ماسی هنرمند ایتالیایی طراحی شده است.

خبرگزاری مهر: پوستر امسال فستیوال فیلم ونیز تجليلي از تروفو است و مانند دو سال اخير توسط سیمونه ماسی هنرمند ایتالیایی طراحی شده است.

فستیوال فیلم ونیز با طراحی هفتاد و یکمین پوستر خود از فیلم «۴۰۰ ضربه» فرانسوا تروفو تجلیل می‌کند.

پوستر فستیوال فیلم «ونیز 71»

این فستیوال که ماه آگوست برگزار می‌شود، همیشه پوسترهای خلاقانه و جالب با طرفداران بسیاری دارد. پوستر امسال این فستیوال که برای سومین سال متوالی توسط سیمونه ماسی هنرمند و کارگردان ایتالیایی طراحی شده با الهام از صحنه پایانی فیلم سال ۱۹۵۹ درام جنایی تروفو خلق شده است. پسری که در پوستر دیده می‌شود ژان-پیر لو است که هنگام فیلمبرداری تنها ۱۴ سال داشت.

فیلم «۴۰۰ ضربه» در فستیوال فیلم کن سال ۱۹۵۹ یک جایزه بهترین کارگردانی را برای تروفو به ارمغان آورد و خود تروفو و مارسل موسی نیز برای نوشتن فیلمنامه آن نامزد دریافت یک جایزه اسکار نیز شدند.

پوستر فستیوال فیلم «ونیز 71»

سیمونه ماسی همچنین از سال ۲۰۱۲ تا به حال خالق سکانس افتتاحیه ۳۰ ثانیه‌ای که قبل از هر کدام از نمایش‌های انتخابی ونیز پخش می‌شود نیز بوده است. این سکانس آغازین از ۳۰۰ طراحی‌ دستی که از کارگردانانی بزرگ مانند فدریکو فلینی و ویم وندرس الهام گرفته شده‌اند به وجود آمده است. ماسی ۴۴ ساله تا به حال برای آثارش برنده بیش از ۲۰۰ جایزه مختلف شده است که از این جایزه‌ها می توان به جایزه بهترین فیلم کوتاه داوید دی دوناتلو دو سال پیش نیز اشاره کرد.

فستیوال فیلم ونیز که قدیمی‌ترین جشنواره فیلم دنیاست، از روز بیست و هفتم ماه آگوست کار خود را آغاز می‌کند و تا روز ششم سپتامبر هم ادامه خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج