ایربگها همچنان قربانی میگیرند
تصاویری از برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری شاهین با سمند در اتوبان آزادگان تهران را مشاهده می کنید که سرنشینان در این حادثه مصدوم شدند.
برترینها: تصاویری از برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری شاهین با سمند در اتوبان آزادگان تهران را مشاهده می کنید که سرنشینان در این حادثه مصدوم شدند.
مجید غمخوار خبرنگار حوادث با انتشار این تصویر، نوشت: ببینید سمند به چه روزی افتاده اما همچنان هیچ کدام از ایربگ هاش باز نشده!
نظر کاربران
حتمازاویه برخوردشون درست نبوده به گفته مدیرایران خودرو
پاسخ ها
زاویه برخورد کسایی که اینارو میخرن چی؟ کلا ماشین ایرانی چینی نباید خرید
ببینید شما کارشناس نیستید....ما هم که کلا حق نداریم نظر بدیم . ولی از نظر سازنده قطعا شدت برخورد و زاویه ی برخورد مناسب نبوده وگرنه ایربگ باز میشده....کلا لگن سازهای داخلی ملت رو مسخره کردن
امان از مافیا، خدا لعنت کنه
اینم از خودروشون هیچی تو این مملکت سر جاش نیست
با زاویه مورد تایید خودرو سازان تصادف نکرده
دو دهم درجه اختلاف داره
صقف سمند واقعا که اسباب بازی میسازن
پایه ی پل استاندار نیست زیرا با زاویه مناسب ایربگ سمند همخوانی ندارد
چه توقعاتی دارید خوب ...ایران خودرو کیسه شو گذاشته خود راننده هنگام تصادف باید بادش کنه بگیره جلو صورتش
شماها چقدر ساده هستید این ایربگها توش پوچه خالیه.مثل این هست که بنز دلت بخواد میری ماکتش رو تحویل میدن
در پارکینگ وقتی کسی سوار نیست باز می شود
ای رئیس دستگاه قضا، ای دادستان، ای نماینده مجلس، به داد مردم برس!!!
اینم از سمند محکم که گندش در آمده
من بشدت منتقد وضع موجود خودروسازی هستم. اما کمی وسواسهای بیمارگونه در مردم ایران هست ، مثلا غیر فعال کردن کلید ایربگ توسط خود مالک خودرو ، برای جلوگیری از عمل کردن ایربگ در ضربه های ارام و تصادفات شهری، چون در ادبیات و فرهنگ ایران ، بی رنگ بودن ماشین سالم بودن جلوبندی و فضای کابین مهم تر از سلامت جان و روح و روان هستش ، کمی هم سهم تقصیر بگذاریم برای تفکرات اشتباه خودمون
نتيجه درست تصادف نكردن همينه ديگه
كيسه هوا باز نميشه
شاید از زاویه مناسب تصادف نکرده وگرنه باز میشد
احتمالا زاویه برخورد مناشب برای باز شدن ایربگ نبوده. باید راننده شاهین یه خرده زاویه رو به سمت 90 درجه متمایل می کرد. بی دقتی راننده شاهین در محاسبه زاویه درست منجر به این موضوع شده
اگه کشته مید اد ایربک هاش باز میشد؟
سلام،بهتر نیست ایربگ کلیه ماشین های ساخت ایران خودرو توسط نمایندگی ها مجددا بررسی و کنترل و معاینه فنی شود؟
طراح این سمند رو بایدتیر بارون کرد
اصلا ایربگی وجود نداره که باز بشه .
نه عزیز دل بایستی از زاویه زیر خودرو مورد بازدید قرار گیرد آن هم برخورد مستقیم از راه سراط آن
خیلی حرفت زشت بود الان سنگ میشی
چرا جا شده فیت ه هوا خود نداره
زاویه در جا شدن میباشد که آن را در مسدومین باید جستجو کرد
نون وپنیر وبامیه شاهین بزن تو زاویه
اشکال در تدریس آنلاینه نه زاویه...مدرک آبکی.کار پارتکی.خودرو پاکتی.مردم سادکی.پول شیتیلکی.استاندارد قره قورتکی.نظارت آب قورتکی.کارخانه قاجارکی .
عمر خربین . الغرافه 5 تای. قشقایی 10/26
نه عزیز دل کیسه رو دادن برنج پر کنن.
انشالله باز میشه بعدا خخخ
زاویه تصادف باید درست باشد تا کیسه باز شود
زاویه برخورد درست نیست
فتنه ایرانخودرو
اخه بعضیا کیسه هوا رو غیر فعال مبکنن
راننده که تصادف میکند باید زاویه خودرو ساز را رعایت کند .در غیر این صورت مقصر خودش است
ایربگ ها نمایشی هستش
اربک هیچگاه تو تصادفات شدید رانندگی چندان موثر نیست یارو تو جاده با سرعت ۱۸۰کیلومتر با ۶ سرنشین شاخ به شاخ میزنه به کامیون ۱۸ چرخ و خودرو له ولورده میشه بعدن انتظار داره اربک معجزه کنه
این هم از رانندگان ناشی وبی احتیاط انتظار داره اربک معجزه کند
تا فرهنگ رانندگی اصلاح نشه اوضاع همین است طرف سرش تو گوشی است و داره رانندگی میکنه و زمانی متوجه میشه که زیر چرخهای کامیون هست بعدن یه عده طلبکار میشن از خودروسازان
چرت وپرت چرامیگی
برو خودتو مسخره کن با این رانندگان ناشی وبی احتیاط
شاهین هم باز نشده
خب بگیرد مگر جون آدمها ارزش دارد سر آقا زادها سلامت باشد انحصار خودرو باید برداشته شود
ایربنگ،درستش همینه یعنی ماشین منفجر بشه عمل میکنه
سقف رو بعد تصادف آتش نشونا میبرن تا افراد گیر افتاده درون ماشین رو در بیارن برسونن مرکز درمانی
انقلابیون محترمی که از ایران خودرو حمایت می کنید. اگر فرصت کردید و اگر دوست داشتید بفرمائید باید چه زاویه برخورد صورت بگیرد؟ حداقل اینو رو که میتونید پاسخ گو باشید.
شماروبخدا قسم میدیم خودر.سازان شماره زاویه مورد نظر بگید که مردم بدونند باهمان زا.یه تصادف کنند اربک بازبشه خودروساز خدا نشناس
به نظر من اگر تمام رانندگانی که اتومبیل شان تصادف کرده و ایربگشان عمل نکرده شکوائیه هایی علیه خودرو ساز تنظیم می کردند خودرو سازان تجدید نظر می کردند در تولیداتشان همان کاری که مردم در کشورهای دیگر می کنند ونتیجه داده
ما مطالبه گر نیستیم وتا ابد اوضاعمان همین است قیمت خودرو ها ده برابر شده اما کیفیت پایین فقط هر چندوقت یکبار بحث کارشناسی میشه وتمام
مردم جریمه کم کاری وبی کیفیتی خودرو سازان را می پر دازند
سلام.دست بدارید کارخانه اوراق سازی را تعطیل کنید وبا پول وسرمایه اش کشاورزی هایدروپانیک راه اندازی کنید که ملت گرسنه نماند .اگر ماشین خواست از کشور همسایه می توند بخرد
وقتی یه مشت لی سواد ودزد میشه ماشین ساز بهترین ازاین نمیشه
ایربگ نزاشتن اصن
داداش ول کنید خودروی ملی ازش بیشتر از این بر نمیاد
من که بعد از کلی کلنجار با خودم تصمیم گرفتم یه ماشین خارجی بخرم و برای همیشه از داستان خودروی ایرانی راحت بشم.
وسلام
امیدوارم سر عزیزان سازندگان همین خودروها بیاد البته اگه خودشون سوارش میشن.اونوقت مشکل حله
خخخخخخخخخخ ازماست که برماست خخخخخخ
ملت همیشه نالان برای همه چی غرمیزنن ایرانی های غرغرو
ایربگ در تمام ماشینهای ایران دکور و نمایشی هستند و اعتبار ندارند و هیچ کشوری هم آنها را نمیخرد ماشینهای خارجی با کوچکترین اشکال فراخوان اعلام میکنند و اشکال را برطرف میکنند ولی در ایران اعتبار و حیثیت برند برای آنها مهم نیست چون انحصاری است میخوای بخر میخوای نخر همینکه هست
باید قانونی بذارن که مدیران ارشد خودروسازی ها و خانواده هاشون رو ملزم به استفاده از خودرو ساخت شرکت خودشون کنه!
دوست عزیز سلام ،در مورد توضیحتون ممنون ولی درنظر داشته باشید توی این ماشینا فقط میشه ایربگ شاگرد رو غیرفعال کرد نه خود راننده اینجا مشخصه حتی ایربگ راننده هم باز نشده!!
الکی میگند خودروهای داخلی ایربگ دارند اصلا" ندارند فقط پولش را بعنوان آپشن از مردم میگیرند
خداروشکر که باز نشدن وگرنه ایربگ های مزخرفشون باعث مرگشون میشد
مسخره تر از تو وجود ندارد اول چی میگی بعد چه میگی
باید مدعی العموم یه کاری کنه
به فرغون سازان ما توهین نکنید گناه دارد
این راننده بنده خدا دکتر و
همکار ما بوده صبح داشته میومده سرکار فوت کرده