قالیشویی بانو _استیکی
۱۲۰۲۹۶۴
۶۵۴۶
۶۵۴۶
پ

علامت کلیدی برای تشخیص امیکرون از سرماخوردگی

واکسیناسیون خطر ابتلا به کرونا را تا حدی کاهش داده و همچنین علائم ابتلا به سویه امیکرون را در افرادی که کاملا واکسینه شده‌اند می‌توان به‌راحتی با سرماخوردگی اشتباه گرفت.

ایسنا: واکسیناسیون خطر ابتلا به کرونا را تا حدی کاهش داده و همچنین علائم ابتلا به سویه امیکرون را در افرادی که کاملا واکسینه شده‌اند می‌توان به‌راحتی با سرماخوردگی اشتباه گرفت.

موارد ابتلا به کووید در بریتانیا و سایر نقاط جهان دوباره در حال افزایش است. واکسیناسیون خطر ابتلا به ویروس را تا حدی کاهش داده است و علائم ابتلا در افراد واکسینه شده نسبتا خفیف است.

علامت کلیدی برای تشخیص امیکرون از سرماخوردگی

نتایج مطالعه‌ای که در نشریه بیماری‌های عفونی و اپیدمیولوژی Eurosurveillance منتشر شد، ۸ علامت کلیدی ابتلا به این سویه را شناسایی کرد.

این علائم شامل سرفه، آبریزش بینی، خستگی، گلودرد، سردرد، درد عضلانی، تب و عطسه است بنابراین چگونه می‌توانیم تفاوت بین ابتلا به امیکرون و سرماخوردگی را تشخیص دهیم؟

کارشناسان فکر می‌کنند ممکن است ۲ علامت هشداردهنده اولیه اومیکرون را شناسایی کرده باشند که سرگیجه و خستگی است. این خستگی چیزی فراتر از احساس خستگی معمولی است و می‌تواند شامل سردرد، درد بدن ناشی از درد یا ضعیف شدن عضلات و حتی تاری دید و از دست دادن اشتها باشد.

آفریقای جنوبی یکی از اولین کشورهایی بود که امیکرون در آنجا در نوامبر سال گذشته شناسایی شد. دکتر آنجلیک کوتزی، پزشک خصوصی و رئیس انجمن پزشکی آفریقای جنوبی گفت که خستگی یکی از علائم اصلی این سویه در زمان شناسایی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج