۱۱۴۳۲۹۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

تکذیب ورود طالبان به داخل مرز‌های ایران

محمدهادی مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طالبان تاکنون به هیچ عنوان از محدوده سیستان و بلوچستان وارد مرز‌های ایران نشده‌اند و مطالب منتشرشده در این رابطه در فضای مجازی شایعه است و مردم نباید به هیچ عنوان به این مطالب بی‌پایه‌واساس توجه کنند.

انتخاب: محمدهادی مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طالبان تاکنون به هیچ عنوان از محدوده سیستان و بلوچستان وارد مرز‌های ایران نشده‌اند و مطالب منتشرشده در این رابطه در فضای مجازی شایعه است و مردم نباید به هیچ عنوان به این مطالب بی‌پایه‌واساس توجه کنند.

وی افزود: خودرو‌های نظامی واردشده به منطقه سیستان که تصاویر آن در فضای مجازی در حال انتشار است مربوط به دولت رسمی و قانونی افغانستان بوده‌اند که تاکنون در این ارتباط ۳۰ خودرو وارد استان شده و سپس با ثبت صورت‌جلسه به پادگان‌های در نظر گرفته منتقل شده‌اند تا پس از طی کردن مراحل قانونی به دولت افغانستان تحویل داده شوند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت مرز‌های مشترک جمهوری اسلامی ایران با افغانستان در محدوده استان سیستان و بلوچستان در شمال استان کاملاً آرام است و شرایط به‌طور کامل تحت کنترل است و در این ارتباط همه اخبار از طریق رسانه‌های رسمی منتشر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج