۱۴۵۴۲۰۹
۸۲
۸۲
پ

پری تریدینگ همستر و داگز در صرافی کیف پول من

پری مارکت تریدینگ (Pre Market Trading) یکی از اصطلاحات مهم بازار ارز دیجیتال بوده که آن دسته از تریدرهایی که به دنبال کسب سود از پامپ قیمتی اولیه یک ارز دیجیتال پس از عرضه عمومی آن هستند، به خوبی بر آن تسلط دارند. این که پیش از عرضه عمومی یک توکن در بازار با آن تعامل داشته باشید و بتوانید با قیمت پایین‌تری بر روی رمزارز آینده‌دار سرمایه‌گذاری کنید موضوع جذابی بوده که در بحث پری تریدینگ با آن مواجه هستیم.

موضوعی که اخیراً در ایردراپ‌های تلگرامی مشهور نظیر همستر و داگز نیز وجود داشته و با نزدیک شدن به زمان لیست شدن همستر که فقط سه هفته با آن فاصله داریم، فعالیت تریدرها در پری تریدینگ همستر رشد چشمگیری داشته است. با ما در این مطلب همراه باشید تا با نحوه مشارکت در پری تریدینگ ایردراپ‌های تلگرامی و کسب سود از آن بیشتر آشنا شوید.

مفهوم پری تریدینگ (Pre Trading) به زبان ساده

اگر اصطلاح پری تریدینگ را برای بازار بورس و سهام به کار ببریم، منظور از این اصطلاح در اصل به معنای انجام معاملات پیش از شروع ساعت عادی بازار خواهد بود. به عنوان مثال در بازار بورس ایالات متحده ساعت عادی معاملات بازار از ساعت 9 و نیم صبح به بعد شروع می‌شود و انجام معامله در بازه ساعتی 4 بامداد الی 9 و نیم صبح، پری تریدینگ است؛ اما نکته جالب در ارتباط با بازار رمزارزها اینجاست که این بازار تعطیلی نداشته و به صورت 24 ساعته فعال است! در چنین حالتی منظور از پری تریدینگ چه خواهد بود؟

پری تریدینگ در بازار رمزارزها به این معناست که کاربران بتوانند پیش از لیست شدن رسمی یک توکن نسبت به خرید و فروش ارز دیجیتال و توکن مورد نظر خود اقدام نمایند. در این روند سرمایه‌گذاری البته با یک فرایند امنیتی نیز مواجهیم و آن فرآیند این که فروشندگان و عرضه‌کنندگان توکن بایستی سپرده‌ای را به عنوان وثیقه در نزد بستر اجرا کننده پری تریدینگ قفل کننده تا بدین شکل تعهد خود به اعطای ارز دیجیتال به کاربران را نشان دهند. این موضوع به عینه در ارتباط با پری تریدینگ داگز در صرافی Gate.io اجرا گردید.

صرافی یاد شده در ساعت 13:00 روز 30 ژوئیه 2024 رسماً معاملات پری تریدینگ داگز را استارت زد که پس از لیست شدن داگز در 5 شهریور ماه بسیاری از کاربران متوجه قیمت بسیار نزدیک داگز به قیمت معاملاتی آن در بسیاری از بازارهای پری تریدینگ شدند. جالب است بدانید که ارتباط چندان مستقیمی بین قیمت یک توکن در بازار پری تریدینگ با قیمت آن پس از لیست شدن رسمی در صرافی‌ها وجود ندارد؛ اما این دو قیمت اصولاً بسیار نزدیک به هم هستند! چراکه فعالیت کاربران در بازار پری تریدینگ یک توکن، خود نشان‌دهنده انتظارات بازار نسبت به آن ارز دیجیتال و آینده قیمتی آن پس از لیست شدن در صرافی‌هاست.

آیا مشارکت در پری تریدینگ همستر و سایر رمزارزها سودآور است؟

گفته شد که قیمت موجود در بازار پری تریدینگ یک ارز دیجیتال تضمین کننده قیمت آن در مرحله بازار رسمی نخواهد بود و یک کاربر ممکن است به دلیل نقدینگی محدود معاملات در مرحله پیش عرضه و غیاب بازارسازان و ارائه دهندگان نقدینگی با چالش‌هایی در انجام معاملات با قیمت‌های تریجیحی مواجه گردد؛ اما طبیعتاً این موضوع برای کلیه بازارهای پری تریدینگ صدق نمی‌کند و در بسیاری از موارد قیمت یک رمزارز در زمان لیست شدن بسیار بیشتر از قیمت آن در مرحله پری مارکت تریدینگ بوده است.

به طور کلی، اگر کاربری به دنبال کسب سود قابل توجه از معاملات پری مارکت تریدینگ است باید پیش از ورود به این عرصه، تحقیقات جامعی بر روی توکنومیک و جامعه ایردراپی پروژه مورد نظر داشته باشد و پس از کشف قیمت واقعی به سراغ انجام این معاملات برود. در ارتباط با همستر نیز با توجه به سروصدایی که این پروژه کریپتویی در بازار رمزارزها آن هم در سطح جهانی ایجاد کرده و به بزرگترین ایردراپ ارز دیجیتال تلگرام تبدیل شده است؛ به نظر می‌رسد که انتظارات بازار از این رمزارز بسیار بیشتر از سطح فعلی است و با روشن شدن تاریخ لیست شدن آن که در 5 مهر ماه خواهد بود، رفته رفته بازار پری تریدینگ همستر نیز رونق خوبی به خود خواهد گرفت.

نحوه مشارکت در پری تریدینگ همستر در ایران

پری تریدینگ همستر و داگز در صرافی کیف پول من

معاملات پری تریدینگ در دو بستر صرافی‌های متمرکز و صرافی‌های غیرمتمرکز انجام می‌پذیرند؛ اما مسئله تحریم‌ها همواره از جمله موانعی بوده که بر سر راه معامله‌گران ایرانی قرار داشته و مانع از دسترسی آزاد این دست از کاربران به امکانات مارکت رمزارزی شده است. سوابق فعالیتی صرافی‌هایی مثل بایننس، OKX و غیره به خوبی نشان‌دهنده میزان تعهد آن‌ها در اجرای قوانین FATF بوده که متاسفانه کشور ما در لیست سیاه آن قرار دارد. در نتیجه اگر به سراغ فعالیت در چنین صرافی‌هایی بروید با یک درب بسته مواجه خواهید شد که به احتمال زیاد سرمایه موجود در حساب کاربری‌تان را نیز مسدود خواهد کرد!

البته این ماجرا پایان راه نیست و سال‌هاست که صرافی ایرانی کیف پول من در کنار معامله‌گران ایرانی ارز دیجیتال بوده و به آن‌ها کمک می‌کند تا بدون مواجهه با مشکلات تحریمی از سودهای موجود در چنین بازاری بهره‌مند شوند. این صرافی چه در بحث کارمزدها و چه در بحث امنیت توانسته عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارد و پشتیبانی از بیش از 10 هزار رمزارز در صرافی کیف پول من نیز نشان‌دهنده پویایی اعضای تیم این صرافی است. جالب است بدانید که این صرافی اولین صرافی ایرانی بود که نات کوین را لیست کرد و امکان نقد کردن نات کوین کاربران ایرانی را فراهم نمود؛ حالا در بحث خرید و فروش داگز نیز این صرافی پیش‌قدم شده و می‌توان با کمک آن داگز‌ها را به تومان تبدیل و سپس به شکل قانونی و مستقیم به حساب بانکی خود در ایران منتقل کرد.

اگر سری به وب‌سایت صرافی کیف پول من بزنید، در منوی اصلی آن با آیتم ارزهای پیش لیست شده مواجه خواهید شد؛ با کلیک بر روی این گزینه لیستی از رمزارزهایی که فعلا در صرافی‌ها به شکل رسمی لیست نشده‌اند به روی شما باز خواهد شد که در آن رمزارزهای ایردراپ‌های تلگرامی مثل همستر، تایم فارم، بلوم و غیره را نیز می‌توانید پیدا کنید. با انتخاب همستر به بخش پری تریدینگ این رمزارز هدایت خواهید شد که در آن می‌توانید در بازار پری تردینگ همستر مشارکت کرده و آن را مورد خرید و فروش قرار دهید.

صرافی کیف پول من؛ بهترین بستر برای ایرانیان علاقهمند به مشارکت در پری تریدینگ

پری تریدینگ همستر و داگز در صرافی کیف پول من

پری تریدینگ در بیشتر موارد سودآور بوده و این موضوع به خوبی برای تریدرهای حرفه‌ای و کهنه‌کار بازار ارز دیجیتال ثابت شده است؛ اما پیش از تصمیم‌گیری برای مشارکت در چنین بازاری باید تحقیقات جامعی در ارتباط با میزان ارزش پروژه کریپتویی مورد نظر انجام دهید. البته تحقیق در ارتباط با بستری که این پری تریدینگ را فراهم کرده است نیز خالی از لطف نخواهد بود؛ چراکه برخی از صرافی‌های به دلیل عدم شفافیت و با قیمت‌گذاری‌های ساختگی بر رمزارزها در مرحله پری تریدینگ که بسیار بالاتر از ارزش واقعی رمزارز مورد نظر است، موجب ورود ضرر و زیان‌های قابل توجهی به سرمایه تریدرها می‌گردند! خوشبختانه صرافی کیف پول من بری از چنین اتهاماتی بوده و سابقه فعالیتی این تیم به روشنی در سطح اینترنت موجود است؛ حال اگر به دنبال آن هستید که با مشارکت در پری تریدینگ همستر و خرید و فروش همستر سود خوبی کسب کنید، وقت را تلف نکرده و همین حالا سری به وب‌سایت صرافی کیف پول من بزنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج