۱۴۶۵۴۵۴
۳ نظر
۴۷۴۱
۳ نظر
۴۷۴۱
پ

استقلال جوان از خجالت نکونام درآمد

جواد نکونام که با آمال و آرزوهای زیادی به استقلال آمده بود و نشستن روی نیمکت این تیم را یکی از اهداف بزرگش در دنیای مربیگری می‌دانست، به بدترین شکل ممکن از تیم محبوبش جدا شد.

برترین‌ها: جواد نکونام که با آمال و آرزوهای زیادی به استقلال آمده بود و نشستن روی نیمکت این تیم را یکی از اهداف بزرگش در دنیای مربیگری می‌دانست، به بدترین شکل ممکن از تیم محبوبش جدا شد.

استقلال جوان از خجالت نکونام درآمد

اگرچه خود نکونام بعد از شکست تلخ مقابل پرسپولیس استعفا کرد و در دیدار مقابل السد هم به اجبار روی نیمکت استقلال حاضر شد اما همه می‌دانند که خواست اکثریت هواداران استقلال و اتفاقات بعد از دربی مقابل باشگاه و شعارهای تند علیه او باعث شد عمیقا این موضوع را درک کند که دیگر جایی روی نیمکت تیم محبوبش ندارد و پایان تلخ و دردناکی برایش در استقلال رقم خورده است. اشتباهات مداوم و گاها تکراری او باعث شدند نکونام بیشتر از یک فصل و نیم در استقلال دوام نیاورد اما نکته غم انگیز ماجرا اینجاست که او میراثی تلخ و دردسرساز از خود به جای گذاشته که قطعا تاثیرش تا مدتها بر پیکر نحیف استقلال مشاهده خواهد شد و قطعا پیتسو موسیمانه کار بسیار سختی برای بازگرداندن آبی‌ها به شرایط عادی دارد. 

هواداران استقلال پس از باخت ناباورانه دیشب تیمشان برابر خیبر خرم‌آباد و تداوم عدم نتیجه‌گیری آبی‌پوشان، انگشت اتهام خود را به سمت جواد نکونام نشانه رفتند و او را مقصر شرایط فعلی می‌دانند. 

روزنامه استقلال جوان با "تیتر میراثی که نکونام برای استقلال گذاشت" نسبت به نتایج این تیم واکنش نشان داد.

استقلال جوان از خجالت نکونام درآمد

یکی از کانال‌های هواداری استقلال نوشت: شاهکار نکونام توی تیم بستن با دست باز اونجایی نمایان شد که موسیمانه مجبور شد هافبک دفاعی 18ساله رو به اجبار به جای دفاع راست خسته به بازی بیاره.

یکی از هوادارن استقلال عقیده دارد: اول فصل داد زدیم نکونام طوری میذاره تو کار تیم که این تیم بعد رفتنشم راحت نمیتونه کمر راست کنه و طبعا الان نباید توقع عجیبی ازین تیم داشت. باید به موسیمانه زمان داد تا اول آواربرداری کنه بعد تیم رو بسازه. شوخی نیست یه تیم پیر بدون بدنسازی رو وسط فصل گرفته و فشار آوردن اشتباهه.

علیرضا نوشت: با وضعیت بدنسازی نکونام، موسیمانه حتی اگر نخواد جوونگرایی کنه هم بخاطر تعداد بالای مصدوما آخرین بازیای نیمفصل مجبوره بازیکنای امید رو بازی بده.

رسول البته به نقش سمیعی و شهریاری هم در بوجود آمدن اوضاع فعلی اشاره می‌کند: کوتاه‌ترین تعریف از یک مدیر موفق میشه: «شخصی که یک تصمیم درست رو در زمان مناسب می‌گیره». مدیریت فقط پول خرج کردن و ژست گرفتن، نیست. اگه مدیریت استقلال در پایان هفته سوم و بعد از شکست برابر استقلال خوزستان دست به تغییر نیمکت می‌زد، دو تا فیفادی فرصت داشتیم که مشکل بدنسازی تیم توسط مربی جدید حل بشه. یک تصمیم نادرست باعث شد که فاجعه فعلی رقم بخوره. شهریاری و سمیعی به اندازه نکونام در رقم خوردن وضعیت فعلی تیم مقصر هستن چون تصمیم درست رو در زمان مناسب نگرفتن.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • استقلال سرور پیروزی

      اخراج مرادمند رمضانی و فلاح

    • ناشناس

      بالاخره از داور و وزیر وزمین زمان رسیدند به این نقطه.

    • ناشناس

      من نمیدونم کدوم کارشناس احمقی میگه استقلال امسال خوب بسته شده همش ستارست رصاوند ومرا مند وفلاح و زبیر وارمان و... خداوکیلی اینا ستارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج