۱۴۶۵۴۱۶
۱۳ نظر
۵۰۷۳
۱۳ نظر
۵۰۷۳
پ

موسیمانه در رختکن از خجالت استقلالی‌ها درآمد

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست آبی‌پوشان برابر خیبر خرم‌آباد از خجالت شاگردانش درآمد و انتقادهای تندی از آنها مطرح کرد.

خبرگزاری تسنیم: استقلال روز گذشته در هفته نهم لیگ برتر با نتیجه ۳ بر یک برابر خیبر خرم‌آباد شکست خورد، نتیجه‌ای که باعث شد روزهای بحرانی این تیم ادامه داشته باشد.

 موسیمانه در رختکن از خجالت استقلالی‌ها درآمد

پیتسو موسیمانه، سرمربی اهل آفریقای جنوبی استقلال که اولین حضور روی نیمکت آبی‌پوشان را تجربه می‌کرد، پس از بازی از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد و گفت پیراهن استقلال برای برخی از بازیکنان گشاد است. او در بخشی از اظهاراتش در نشست خبری بعد از بازی گفت: به بازیکنانم گفتم مربی اول امسال آمد و رفت، مربی دوم هم آمد و رفت، من سومی هستم، آیا باید مربی چهارمی بیاید؟ شاید بازیکنان باید خودشان را در آینه ببینند و با خودشان صادق باشند. هیچ‌کس نمی‌تواند به ما کمک کند، جز خودمان.

موسیمانه پس از شکست استقلال برابر خیبر، در رختکن نیز صحبت‌های تندی با بازیکنان انجام داده که تنها محدود به جملاتی که در نشست خبری به کار برد، نمی‌شود. او الفاظ خاصی خطاب به بازیکنان استقلال به کار برد و به تندی از آنها انتقاد کرد. در همین حین رامین رضاییان قصد صحبت داشت اما این بازیکن هم از عصبانیت‌ها و فریادهای موسیمانه در امان نماند.

سرمربی استقلال به حدی عصبانی بود که از عملکرد یکی از بازیکنان اصلی و پر سر و صدای نقل‌وانتقالات استقلال انتقاد و او را تهدید به نیمکت‌نشینی کرد. دستیاران ایرانی موسیمانه از سهراب بختیاری‌زاده گرفته تا محمد نوازی هم به انتقاد از عملکرد بازیکنان پرداختند.

ترکش‌های باخت آبی‌پوشان برابر خیبر به همین جا ختم نشد و پس از بازگشت اعضای تیم به تهران، یکی از هواداران خشمگین استقلال با سهراب بختیاری‌زاده مربی آبی‌پوشان جر و بحث کرد که پس از دخالت عوامل تیم استقلال درگیری فیزیکی بین این افراد و فرد خشمگین پیش آمد. البته بختیاری‌زاده وارد در درگیری فیزیکی حضور نداشت.

 استقلال پنجشنبه هفته جاری در هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف تراکتور تبریز می‌رود. این تیم اکنون با 8 امتیاز از 8 بازی در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

 موسیمانه در رختکن از خجالت استقلالی‌ها درآمد

هواداران استقلال که امید داشتند با آمدن موسیمانه شرایط تیمشان بهبود یابد پس از باخت سنگین دیشب واکنش‌های متفاوتی از خود نشان دادند که در زیر می‌خوانید: 

رسول عقیده دارد: چیزی به اسم بی غیرت در فوتبال حرفه‌ای معنا نداره. اینکه بعضی بازیکنان مثل رضاوند، رمضانی، زکی پور و ... سطح فنی پایینی دارن یک واقعیته ولی القابی مانند بی غیرت معنا و مفهومی در فوتبال حرفه‌ای نداره. همین نفراتی که در حال حاضر زیردست مربی ایرانی از لحاظ بدنی، روحی و تاکتیکی به فروپاشی رسیدن، با انجام تمرینات مناسب زیر دست یک مربی خارجی خوب، ظرف چهل روز تبدیل به گلادیاتورهایی خواهند شد که آدم از دیدن فوتبال اونا لذت ببره. در حال حاضر به جای تخریب تیم باید صبور بود تا افکار موسیمانه و تمرینات بدنسازی دستیارش در تیم اجرا بشه تا به مرور شاهد شکوفایی تیم باشیم. پیشرفت تیم یک روزه حاصل نمیشه و باید به پای تیم و سرمربیش موند تا همه چیز روبراه بشه.

کاربری با نام تیموشوک در توییتر نوشت: با جلسات لب خط حین بازی، عصبانیت بعد بازی و صحبت های کنفرانس، به موسیمانه امیدوارم متاسفانه بخاطر تراکم بازی ها، فرصت خاصی نیست که به لحاظ فنی و بدنی بشه تفاوت ملموسی ایجاد کرد. ولی با کمی ریزه کاری میشه شرایط رو موقت بهتر کرد. این تیم به لحاظ ذهنی و روحی هم مشکل داره. امسال کلین شیتی نکردیم و هر بازی که اولین گل رو دریافت کردیم وارد فضای احساسی و عجولانه شدیم که در نهایت نتونستیم ببریم. بنظرم یکی از اصلی ترین مشکلاتمون همینه. نکونام بابت این وضعیت است، قهرمانی در دسترس لیگ امسال رو مفت سوزوند.

سینا می‌گوید: صحبتهای موسیمانه رو که شنیدیم و حالا باید امید داشت که به مرور  نسخه شفابخشی پیدا کنه تا تیم به مسیر درست برگرده. معمولا بعد از چنین صحبت‌هایی موضوع مهمی به نام کنترل رختکن هم پیش میاد و ممکنه شیطنت هایی دیده بشه که اینو باید با رفتار مقتدرانه و کمک هوادار حل کرد.

کاربری با نام امباپه کارهایی که موسیمانه باید انجام بدهد را لیست کرد: وظیفه سنگینی به دوش موسیمانه ست برای احیای استقلالی که تبدیل به مخروبه شده بود

‌بیاید با هم مرور کنیم:

‌حل مشکل گلزنی

‌ایجاد روحیه مثبت

‌حل مشکل بدنی و بدنسازی

‌بنجل زدایی و شایسته سالاری

‌انتخاب سیستم درست برای تیم

‌اینها حداقل کارهاییه که موسیمانه باید انجام بده

علیرضا با انتشار تصویر زیر نوشت: سال ۹۶ که منصوریان در ابتدای فصل هدایت تیم رو بر عهده داشت از ۵ بازی ۳ باخت و یک تساوی کسب کرده بودیم. همون موقع بحث بی غیرت بودن بازیکنای تیم مطرح شد ولی با اومدن شفر شرایط تغییر کرد.

تیمی که به بازیکنانش انگ بی غیرتی زده می‌شد جام حذفی رو کسب کرد، به عنوان صدرنشین گروه مرگ لیگ قهرمانان صعود کرد و دربی رو مقتدرانه پیروز شد. تیم فعلی هم گرفتار بی کفایتی کادرفنی قبلی شده و مسلما با حمایت هوادارا و توسط موسیمانه احیا میشه. اسیر جوسازی رسانه‌ها برای تخریب تیم نشیم.

 موسیمانه در رختکن از خجالت استقلالی‌ها درآمد

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • صادق زمانی

      تو هم می روی 😂

    • رضا رضایی

      استقلال قهرمان....تو لیگ برتر بمان

    • ناشناس

      خداکنه ته جدول سوراخ نباشه بیافته

    • ناشناس

      باید دهن بازیکن سرویس کنه خیلی بد بازی میکنن به فضل آلهی وکمک هوادارای عزیز برمیگردیم با قدرت

    • ناشناس

      اضافه وزن مربی خارجی باعث شد تیم اینقدر تو جدول بکشه پائین

    • ناشناس

      يکی بايد بياد به‌ نوازی تشر بزنه خخ

    • اریایی

      وقتی رامین رضاییان شده همه کاره کیسه کشان

    • ناشناس

      منظورش ازبازیکن ثابت که درنقل انتقالات صداکرد،نفوذی بزرگ ارتش سرخ درتیم کیسه تنان،رامین خان هستش دمش گرم واقعاهم سه امتیازدربی روبهمون دادهم تیم کیسه روبه نابودی کشونده هم پول توپی هم نصیبش شده خدایی نوش جون رامین جون...رامین عزیزونفوذی خوب ارتش سرخ روعشقه....

    • راز

      سال دیگه لیگ برتر بدون استقلال اصلا حال نمیده. خدا کنه تو لیگ برتر بمونه

    • داود

      نکونام همون کاری رو با استقلال کرد که قبلا با فولاد کرده بود

    • استقلال عشق

      باید همه طرفداران صبور باشن و کار در دومرحله بایدد انجام شود
      اول تغییر کادر مدیریتی وآوردن مدیران کاربلد ودلسوز واستقلالی محض
      دوم سرمربی جدید افریقاییباید 1.کار رو شخصیت.ذهنیت و خودباوری تیم2. بدنسازی حرفه ای
      3 اجزاه دخالت کسی رو ندهد 4.
      بازیکنان بی کیفیت کنار
      5 .بررسی واجرای تاکتیک درست برا بازیکنان حاضر 6. گرفتن چند بازیکن در دفاع و فوروارد گل زن

    • استقلال عشق

      استقلال بدشانس هم هست یه مهاجم گل زن داشتیم مهرداد محمدی اونم که 5 تا 6 هفته مصدوم شده

    • م

      مربی جدید اول باید نزاره تیم سقوط کنه. بدجور داره میره ته جدول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج