۱۴۶۵۲۱۱
۱ نظر
۱۴۵۵
۱ نظر
۱۴۵۵
پ

از جدیدترین متد آبیاری چمن در ایران رونمایی شد!

با وجود صرف هزینه ۵۷ میلیاردی برای بازسازی ورزشگاه فولادشهر و نصب سیستم آبیاری مکانیزه، در بازی ذوب‌آهن اصفهان - گل‌گهر سیرجان اتفاق عجیبی رخ داد.

خبرگزاری تسنیم: بازی تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ به میزبانی ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد. با توجه به این میزبانی باشگاه ذوب‌آهن به‌عنوان متولی ورزشگاه ناچار شد، زیرساخت‌های ورزشگاه را با سختگیرانه‌ترین شکل ممکن برای تأیید ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا مهیا شود.

از جدیدترین متد آبیاری چمن در ایران رونمایی شد!

در همین  رابطه، نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در روز 14 شهریور هزینه بازسازی ورزشگاه را 57 میلیارد تومان عنوان کرده بود. در بخشی از این بازسازی قرار بر نصب سیستم آبیاری مکانیزه در زیر چمن شده بود. با وجود اجرایی شدن سیستم آبیاری مکانیزه، اما در بازی ذوب‌آهن - گل‌گهر اتفاق عجیبی رخ داد و در میان دو نیمه کارگران ورزشگاه با شیلنگ مشغول آبیاری چمن ورزشگاه شدند.


این موضوع در حالی رخ داد که انتظار می‌رفت مطابق با هزینه صرف‌شده و آخرین استانداردها، کار آبیاری چمن مکانیزه انجام شود، اما ظاهراً عمل نکردن به تعهدات مالی در قبال پیمانکار ورزشگاه، باعث شده است بخشی از خدمات موردنیاز ارائه نشود.

پیش از این ورزشکاران رشته‌های مختلف باشگاه ذوب‌آهن از عدم دریافت مطالبات فصل گذشته خود خبر داده بودند و محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن رسماً در نشست‌های خبری هم به موارد اینچینی اشاره کرده بود. در ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۳، مجمع کارخانه ذوب‌آهن بودجه ۲۴۰ میلیاردی برای باشگاه ذوب‌آهن مصوب کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بببین چقدر روی این پروژه خوردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج