۱۴۶۳۱۴۴
۱۷۲۶
۱۷۲۶
پ

افشاگری بختیاری‌زاده درباره اقدام سید حسین

سرمربی موقت استقلال درباره غیبت سید حسین حسینی گفت که او حاضر نشده مصاحبه‌اش را اصلاح کند.

ورزش سه: سرمربی موقت استقلال درباره غیبت سید حسین حسینی گفت که او حاضر نشده مصاحبه‌اش را اصلاح کند.

افشاگری بختیاری‌زاده درباره اقدام سید حسین

استقلال در هفته هشتم لیگ برتر با نتیجه سنگین سه بر صفر برابر ذوب آهن تن به شکست داد. سهراب بختیاری‌زاده، مربی موقت استقلال در ابتدای صحبت‌هایش گفت: قبل از هر چیز، وظیفه خودم می‌دانم به تیم ذوب‌آهن تبریک بگویم. اعتقاد دارم که در نیمه اول خیلی خوب بودیم. موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و می‌توانستیم با دست پر به رختکن برویم، اما از فرصت‌ها به خوبی استفاده نکردیم. در نیمه دوم هم شروع بدی نداشتیم و داشتیم خودمان را به حریف تحمیل می‌کردیم، اما روی یک صحنه که به دلیل عدم تمرکز بود، گل خوردیم.

او ادامه داد: بعد از آن گل کمی بی‌نظم شدیم، اما با آمدن ماشاریپوف، تقریباً به فرم خوبی رسیدیم و موقعیت ایجاد کردیم؛ حتی به تیر دروازه زدیم. اما گل دوم باعث شد که نظم تیمی و حس حرفه‌ای‌گری را که باید با انضباط و امید همراه باشد، از دست بدهیم. پس از آن گل سوم را هم دریافت کردیم. فکر می‌کنم در نیمه دوم تیم حریف مستحق پیروزی بود. در حالی که در نیمه اول ما بهتر بازی کردیم، موقعیت ایجاد کردیم و به حریف موقعیتی ندادیم و نبض بازی را در دست داشتیم. اما در نیمه دوم، آن‌ها مستحق پیروزی بودند.

او در مورد غیبت سیدحسین حسینی به دلیل تصمیم مدیریت باشگاه و اینکه آیا وی در جریان بوده یا خیر، گفت: از نظر فنی، یک تیم همیشه به همه بازیکنانش نیاز دارد. اما در فوتبال چیزی وجود دارد که از همه مسائل مهم‌تر است؛ نظم، انضباط و رفتار حرفه‌ای که باید همه ارکان باشگاه آن را رعایت کنند. حسینی یکی از ستون‌های اصلی تیم ماست و می‌دانیم چقدر برای تیم زحمت کشیده است. او کاپیتان تیم است، اما یک تفکر و رفتار اشتباه که در چند سال اخیر در باشگاه استقلال رایج شده، این است که هر مشکلی به راحتی رسانه‌ای می‌شود.

وی گفت: ارتباط بین باشگاه، بازیکن، مدیریت و مربی باید حفظ شود و این مسائل نباید به رسانه‌ها کشیده شود. متأسفانه آقای حسینی که احترام زیادی برایش قائل هستم، بعد از بازی با هوادار نکاتی را رسانه‌ای کرد که باید با مدیریت باشگاه حل می‌شد. بحث قراردادش بود و یک سوءتفاهم بین او و باشگاه وجود داشت که می‌توانست به‌عنوان کاپیتان تیم در باشگاه آن را حل کند. اما او به جای آن که با مدیریت صحبت کند، موضوع را رسانه‌ای کرد و مدیریت باشگاه از این کار ناراضی بود.

او گفت: حسینی به بحث بازیکن خارجی که آمد اما قرارداد نبست و رفت اشاره کرد و گفت مبلغی به او پرداخت شده است، در حالی که باشگاه به شدت این موضوع را تکذیب کرد. بعد از آن ماجرا من خودم با حسینی تماس گرفتم و از او خواستم که به‌عنوان کاپیتان تیم، نمی‌خواهد عذرخواهی کند و فقط مصاحبه کند و بگوید که این موضوع صحت نداشته است. مدیریت باشگاه هم از او خواسته بود تا زمانی که این مسئله را در مصاحبه‌ای تصحیح نکند، نمی‌تواند در تیم حضور یابد. او ابتدا قبول کرد، اما بعداً تصمیم گرفت این کار را انجام ندهد و اکنون باید به کمیته انضباطی باشگاه مراجعه کند تا مشکلش حل شود.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: نبود حسینی یا هر بازیکنی ممکن است کار را سخت کند، اما این نمی‌تواند بهانه‌ای برای مربی، تیم یا بازیکنان باشد. ما یک تیم هستیم و با یا بدون حسینی بازی می‌کنیم. حسینی در بازی‌های زیادی به ما کمک کرده است و بازی‌هایی بوده که می‌توانستیم ببازیم اما او با عملکرد خوبش تیم را از شکست نجات داده است. اما باید یاد بگیریم که گروه از هر فردی مهم‌تر است و در هر شرایطی، چه تیم در بالای جدول باشد چه در پایین، وقتی دستمزد حرفه‌ای می‌گیریم، باید رفتار و گفتار حرفه‌ای داشته باشیم.

مربی موقت استقلال گفت: به عنوان بازیکن بزرگ تیم نباید به راحتی مسئله خودت و مدیریت را رسانه‌ای کنی. برخی از صفحات مجازی به دروغ موضوع بازیکن بوسنیایی را انعکاس دادند و او نیز در مصاحبه‌ای آن را اعلام کرد. حسینی حاضر نشد درباره موضوع آن بازیکن قبول کند که اشتباه کرده است. من برای او احترام قائلم ولی ای کاش می‌آمد و این حرف‌ها را می‌زد.

او اضافه کرد: از سه روز قبل ذهنیتم این بود که آقای خالدآبادی بازی کند. این‌طور نیست که بگوییم چون خالدآبادی بازی کرد ما سه گل خوردیم. ما در نیمه اول موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و در نیمه دوم به بدترین شکل ممکن گل خوردیم. اما این نوع بازی‌ها و شکست‌ها برای هر تیمی ممکن است اتفاق بیفتد، حتی برای بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا که می‌توانم بالای 10 مورد مثال بزنم. ما باید از هواداران عذرخواهی کنیم و از فردا با تمرکز و نظم بیشتر کار کنیم تا نقاط ضعف را شناسایی و اصلاح کنیم.

وی در واکنش به رفتار هواداران در جریان بازی نیز گفت: من واقعاً نمی‌خواستم این موضوع را بگویم، اما چون خودم بازی کرده‌ام، بازیکنان را درک می‌کنم. ما متعهد به هواداران هستیم، اما برای من عجیب بود که در جریان بازی، هنوز گلی دریافت نکرده بودیم و تیم عالی بازی می‌کرد، اما در برخی لحظات تشویق می‌شدیم و در برخی دیگر به خانواده مدیریت، مالک و مدیر باشگاه توهین می‌شد. من سخنگوی آنها نیستم ولی ما یک خانواده هستیم. بازیکن در این شرایط می‌خواهد با عملکردش ورزشگاه را مدیریت کند، اما این فشار ممکن است باعث افزایش درصد اشتباهاتش شود. این جو به نظر من غیر فوتبالی است، باز هم می‌گویم اینا دلیل و بهانه نیست که ما در خانه ببازیم ولی این رفتارها زیبنده باشگاه استقلال نیست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج