۱۴۶۲۸۷۸
۱۷۴۲
۱۷۴۲
پ

جدال جذاب هفته هشتم لیگ برتر در اهواز رقم خورد

تیم فوتبال مس رفسنجان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در خانه استقلال خوزستان شکست دیگری را متحمل شد.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه برگزاری دیدارهای روز اول از هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های استقلال خوزستان و مس رفسنجان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (پنجشبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که  این دیدار با برتری ۳ بر ۲ استقلال خوزستان خاتمه یافت.

جدال جذاب هفته هشتم لیگ برتر در اهواز رقم خورد

با گلزنی فرشید باقری در دقیقه 25 تیم مس رفسنجان از میزبان خود پیش افتاد و با گلی که محمد نژادمهدی در دقیقه 1+45 به اشتباه وارد دروازه تیم خود (مس رفسنجان) کرد، کار به تساوی کشیده شد. استقلال خوزستان یک دقیقه پس از گل اول در دقیقه 6+45 توسط تیوی بیفوما برزیلی به گل دوم رسید تا نیمه اول را با برتری 2 بر یک به پایان ببرد.

در نیمه دوم شاگردان بوژوویچ باز هم به گل رسیدند، این بار توسط کاینا نونز در دقیقه 58 تا استقلال خوزستان پیروزی پرگلی را مقابل تیم بحران زده مس رفسنجان کسب کند. شاگردان امیرحسین پیروانی، توسط بهنام برزای در دقیقه 89 توانست گل دوم مس را به ثمر برساند تا تنها شکست تیمش  سبک‌تر شود.

شکست پرگل مس در خانه استقلال خوزستان نشان می‌دهد که این تیم همچنان در شوک جدایی محرم نویدکیا قرار دارد و مدیران باشگاه مس رفسنجان برای رهایی تیم‌شان از این وضعیت باید فکر اساسی کنند.

داوری این دیدار برعهده سعید رحیمی‌مقدم بود که کوفی یبوآ  از مس رفسنجان را با کارت زرد جریمه کرد. او همچنین در دقیقه 10+90 با نشان دادن کارت زرد دوم به محمد علی‌نژاد، او را از زمین اخراج و تیم مس را 10 نفره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج