۱۴۶۲۵۷۲
۳۴۵
۳۴۵
پ

ساخت «خجالت نکش ۳» با استقبال از اکران آنلاین «خجالت نکش ۲» در فیلم نت

تهیه کننده قسمت اول و دوم «خجالت نکش» اعلام کرد فروش خوب قسمت دوم در سینما آنلاین فیلم‌نت نقش مهمی در ساخته شدن قسمت سوم فیلم دارد.

ساخت «خجالت نکش ۳» با استقبال از اکران آنلاین «خجالت نکش ۲» در فیلم نت

تهیه کننده قسمت اول و دوم «خجالت نکش» اعلام کرد فروش خوب قسمت دوم در سینما آنلاین فیلم‌نت نقش مهمی در ساخته شدن قسمت سوم فیلم دارد.

سید امیر پروین حسینی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خجالت نکش ۲» که این روزها در سینما آنلاین پلتفرم فیلم‌نت اکران شده است در گفتگو با خبرنگار فیلم نت نیوز درباره ساخت قسمت سوم فیلم «خجالت نکش» اظهار کرد: هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره ساخت قسمت سوم تصمیم بگیریم و باید منتظر بمانیم و میزان استقبال از قسمت دوم در اکران آنلاین را بررسی کنیم. خوشبختانه تا الان این فیلم در اکران آنلاین به خوبی دیده شده که باعث شده ایده‌هایی برای قسمت سوم داشته باشیم و پیشنهادهایی هم داریم که هنوز نمی‌توان خبری قطعی درباره آن داد.

وی درباره انتخاب فیلم‌نت به عنوان پلتفرم اکران آنلاین این فیلم سینمایی گفت: فیلم‌نت یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های کشور است، ضمن اینکه من پیش‌تر با دیگر پلتفرم مطرح کشور نیز کار کرده‌ام که تصمیم گرفتم این بار با این پلتفرم که سکویی جدیدتر و باانگیزه‌تر است، همکاری کنم.

جلوگیری از انتشار قاچاق فیلم

این تهیه‌کننده درباره اقدامات صورت گرفته برای مقابله با انتشار نسخه قاچاق فیلم «خجالت نکش ۲» در اکران آنلاین تصریح کرد: یک سال پیش برای قسمت اول «خجالت نکش» شروع به رصد و معرفی سایت‌های منتشرکننده نسخه قاچاق فیلم‌ها کردیم که با همکاری قوه قضاییه و پلیس فتا موفق شدیم به نتایج خوبی هم برسیم اما از آنجا که این اقدام در نوع خود جدید بود همراه کردن دستگاه‌های مختلف کمی زمانبر بود و تا کارشناسان مربوطه در جریان موضوع قرار گرفتند انرژی و وقت زیادی صرف شد اما خوشبختانه در نهایت حکم‌ها صادر شد و توانستیم جلوی فعالیت سایت‌های اصلی و حتی سایت‌هایی را که کاربران آثار را بارگذاری می‌کنند، بگیریم و همین افراد متوجه شدند که دیگر نمی‌توانند بدون هیچ نگرانی فیلم‌ها را پخش کنند و این کار برایشان عواقب کیفری و مالی دارد. حتی قاچاق فیلم را در خارج از کشور نیز مورد پیگیری قرار دادیم و کپی‌رایت فیلم را ثبت کردیم و توانستیم جلوی پخش این اثر در بسیاری از سایت‌ها و شبکه‌ها را بگیریم و حتی شبکه‌هایی که پخش فیلم را در کنداکتور خود قرار داده بودند با اقدامات صورت گرفته پخش این فیلم را لغو کرده و اعلام کردند که به دلیل ثبت حقوق بین‌الملل و حفظ حقوق تهیه‌کننده فیلم را پخش نخواهند کرد. امروز تنها کانال‌های تلگرامی باقی مانده‌اند که متاسفانه همتی از سوی دولت برای مقابله با این پدیده وجود ندارد و ما رایزنی‌ها و مذاکره‌هایی داشتیم که جلوی انتشار این اثر در تلگرام نیز گرفته شود و حداقل کانال منتشرکننده بسته شود.

ساخت «خجالت نکش ۳» با استقبال از اکران آنلاین «خجالت نکش ۲» در فیلم نت

تهیه‌کننده «من سالوادور نیستم» با تاکید بر اینکه قطعاً این اقدامات در میزان فروش فیلم در اکران آنلاین تاثیرگذار است، عنوان کرد: مردم فیلم مورد علاقه‌شان را به هر صورت می‌بینند اما شاید ندانند که برای ساخت یک فیلم سرمایه‌گذاری‌هایی صورت گرفته است. شاید برخی فیلم‌ها متعلق به نهادهای دولتی باشند و بحث اکران آنلاین و فروش فیم برایشان اهمیت چندانی نداشته باشد اما فیلم «خجالت نکش ۲» که کاملاً در بخش خصوصی ساخته شده اکران آنلاین برایش بسیار مهم است. ما باید این موضوع را هم در نظر داشته باشیم که به مردم درباره عواقب دیدن فیلم‌ها به صورت قاچاق توضیح دهیم و در کنار آن با جلوگیری از پخش فیلم از گلوگاه‌های نشتی که هیچ زحمتی برای ساخت اثر نکشیده‌اند اما به سود می‌رسند، می‌توان بخش زیادی از ضررهای مالی را جلوگیری کرد و این اتفاق برای بخش خصوصی یک اتفاق و مساله حیاتی است.

پروین‌حسینی خاطرنشان کرد: «خجالت نکش» جزو آثار اصطلاحاً دلیِ دفتر تولید ما است و این فیلم برای مقابله با این تفکر ساخته شده که فیلم کمدی فقط می‌تواند برای فروش باشد و ارزش‌های هنری در آن اهمیت چندانی ندارد. «خجالت نکش» نشان داد که می‌توان فیلمی کمدی ساخت که مورد پسند مخاطب باشد و نظر مثبت منتقدان را هم به خود جلب کند. «خجالت نکش ۱» توانست در جشنواره فیلم فجر جایزه بهترین کارگردان فیلم اول را از آن خو کند و به نظر من این جایزه برای یک اثر کمدی اتفاق بزرگی است.

این تهیه‌کننده سینما در پایان اظهار کرد: بر هیچکس پوشیده نیست که امروز بسیاری از فیلم‌های کمدی ما آثاری بسیار سطحی هستند که تنها برای فروش ساخته شده‌اند و اتفاقاً تعداد زیادی از این آثار در گیشه ناموفق هستند و فروش چندانی ندارند که البته در این بین فیلم‌های کمدی باکیفیتی هم ساخته می‌شوند. «خجالت نکش» فیلمی کمدی است که کیفیت هم در ساخت آن بسیار مورد توجه بوده و حرف مهمی می‌زند که این حرفش را با زبان کمدی بیان می‌کند. موفقیت قسمت اول باعث شد برای ساخت قسمت دوم اقدام کنیم اما این نکته را در نظر داشتیم که در قسمت دوم باید قصه را به‌روزرسانی کنیم. به نظر من این نوع کمدی باید گسترش پیدا کند و فیلم‌های کمدی با کیفیت که حرفی برای گفتن دارند، به قواعد ژانر پایبند هستند و مخاطب برایشان اهمیت دارد باید بیشتر ساخته شوند.

فیلم خجالت نکش۲ را در فیلم نت تماشا کنید

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج