۱۴۶۲۸۴۲
۸ نظر
۲۴۴۲
۸ نظر
۲۴۴۲
پ

آخرین گزینه باکیفیت استقلال هم کنسل شد!

اخباری که درخصوص روند مذاکرات استقلال با پیتسو موسیمانه به دست رسیده، حاکی از احتمال رخ دادن نتیجه‌ای نامطلوب برای آبی‌هاست.

ورزش سه: احتمال منتفی شدن حضور پیتسو موسیمانه در استقلال وجود دارد. این خبری است که از مدیران باشگاه در اختیار ورزش سه قرار داده شده و علی رغم برخی توافقات مثبت اولیه، اما اکنون وضعیت به طور کامل تغییر کرده است.

آخرین گزینه باکیفیت استقلال هم کنسل شد!

پس از اینکه حضور گزینه های مد نظر باشگاه استقلال در این تیم یکی پس از دیگری منتفی می شد، آبی پوشان با پل لوگوئن به توافقات خوبی دست پیدا کردند ولی به دلیل اتفاقات رخ داده در منطقه و سلب میزبانی استقلال مقابل النصر، این سرمربی فرانسوی از حضور در این تیم انصراف داد.

استقلالی ها سپس به سراغ گزینه های دیگر مانند والتر ماتزاری و پابلو ماچین رفتند که آنها نیز از حضور در این تیم خودداری کردند و در نهایت این پیتسو موسیمانه بود که علی رغم رد پیشنهاد اولیه، برای حضور در این تیم پالس های مثبتی ارسال کرد.

حتی امروز ویدیویی از فرشید سمیعی در فرودگاه منتشر و اعلام شد که او برای عقد قرارداد با موسیمانه راهی دبی شده است اما برخی مشکلات و مسائل اخیر، باعث شده تا موسیمانه در آخرین لحظات از پذیرش پیشنهاد استقلال خودداری کند.

مدیران استقلال آخرین تلاش های خود را برای جلب رضایت مثبت این سرمربی انجام می دهند ولی طبق خبری که یکی از مدیران ارشد استقلال در اختیار ما قرار داده، در مقطع فعلی، احتمال منتفی شدن حضور موسیمانه در این تیم بسیار بیشتر از احتمال پذیرش هدایت آبی‌های پایتخت است.

آخرین گزینه باکیفیت استقلال هم کنسل شد!

طبق اطلاعات دریافتی، دو سرمربی ترک تبار، آخرین گزینه های مدیران استقلال هستند و در صورتی که حضور موسیمانه در این تیم به صورت قطعی منتفی شود، آنها به سراغ این دو سرمربی اهل ترکیه می روند.

طبق خبری که یک هفته پیش لونت اومیت اورول، خبرنگار ترکیه ای در یک برنامه زنده یوتیوبی منتشر کرده بود، او مدعی شد که آیکوت کوجامان و بولنت اویگون دو سرمربی هستند که استقلال با آنها وارد مذاکره شده است. البته مشخص نیست که دو گزینه ترک مدنظر مدیران باشگاه همین دو نفر هستند یا خیر.

آیکوت کوجامان که از سال ۲۰۲۱ تاکنون هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته، تمام شهرت خود را بابت حضور در فنرباغچه به دست آورده که موفق شد با این تیم به یک قهرمانی سوپرلیگ، دو قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی سوپرجام ترکیه برسد.
بولنت اویگون هم اکنون سرمربی تیم فوتبال سیواس‌اسپور است. تنها دستاورد او، نائب قهرمانی سوپرلیگ در سال ۲۰۰۹، است. او نتوانست در تیم‌هایش موفقیت چندانی کسب کند و در چندین مورد از تیم‌هایش اخراج شد. او در حال حاضر سرمربی سیواس اسپور است و مشخص نیست شرایط پیوستن به استقلال را دارد یا خیر.

به هر شکل این آخرین آپدیت خبری از وضعیت انتخاب سرمربی جدید استقلال است. طبق اطلاعات دریافتی، در صورتی که موسیمانه بر مواضع خود مبنی بر رد پیشنهاد آبی ها بماند، مدیران باشگاه به سراغ سرمربیان اهل ترکیه می روند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • گدای وطن

      خدا لعنت کنه این هلدینگ وهییت مدیرها که قصدشون نابودی تاج کبیره

    • ناشناس

      حالا دیدی گفتم جو درست میکنن اینا به تیم استقلال نمیان

    • ناشناس

      هرکدوم از سرمربیان که قید آمد به استقلال را می‌زنند بعداز تحقیق متوجه بی بندوباری وبی مکتبی وبی شخصیتی این باشگاه میشن وابرووشخصیت خودشونو چوب حراج نمیزنن اینها با شخصیت هستن

    • ناشناس

      تاسمیعی مدیرعامل تیم باشه کسی سرمربی گیری استقلال قبول نمیکنه

    • مهران

      هلدینگ سمیعی استقلال به نابودی کشاندن

    • محمد علیمحمدی

      آقا کاری به هیت مدیره و این چیزا نداره.
      استقلال خیلی بد داره میاره

    • هوادار از اورمیه

      بزار حقیقت را برای شما بگم این مدیران به فکر این حستن تا از حساب مربی که میخوان بگیرن میلیارد ها به جیب کنن می‌بینند که نمی‌شه کنسل میکنن این مدیران به فکر جیب خودشان هستن نه استقلال

    • ناشناس

      مدیرفقط درویش پرز❤️😂

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج