۱۴۶۰۵۷۷
۲۳۸
۲۳۸
پ

قیمت مرغ و تخم مرغ پایین می‌آید

معاون امور تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی امروز گفت که افزایش تقاضا در نیمه دوم سال برای مرغ و تخم مرغ تا حدودی قیمت را بالا برده است و با برنامه ریزی افزایش تولید قیمت متعادل‌تر خواهد شد.

فارس: معاون امور تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی امروز گفت که افزایش تقاضا در نیمه دوم سال برای مرغ و تخم مرغ تا حدودی قیمت را بالا برده است و با برنامه ریزی افزایش تولید قیمت متعادل‌تر خواهد شد.

قیمت مرغ و تخم مرغ پایین می‌آید

محمدابراهیم حسن‌نژاد امروز در حاشیه مراسم روز جهانی تخم‌مرغ در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ما که اخیراً قیمت مرغ و تخم‌مرغ در بازار افزایش داشته آیا وضعیت تولید این دو محصول اساسی تغییر کرده است گفت باتوجه‌به اینکه در نیمه نخست سال تقاضا پایین بود قیمت‌ها تا حدودی کاهشی بود اما در نیمه دوم سال با افزایش تقاضا قیمت‌ها تا حدودی بالا آمده است اما امسال برنامه‌ریزی شده که تا پایان سال یک میلیون ۱۳۵۰ هزار تن تخم‌مرغ در کشور تولید شود که نیاز کامل کشور را برطرف می‌کند. معاون امور تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی گفت که برای مصرف ماهانه ۱۱۵ تا ۱۱۸ هزار تن تولید تخم‌مرغ در کشور برنامه‌ریزی شده و تاکنون ۵۵ هزار تن تخم‌مرغ به کشورهای دیگر صادر شده است.

وی درباره وضعیت تولید مرغ هم افزود که در اوایل مهر به دلیل بالا رفتن تقاضا برای مرغ قیمت‌ها تا حدودی افزایش‌یافته اما برنامه‌ریزی ما برای تأمین ۲۶۵ هزار تن مرغ در ماه است که نیاز کامل کشور را تأمین خواهد کرد و قیمت متعادل‌تر خواهد شد.حسن‌نژاد در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که سال گذشته صادرات مرغ وجود داشت آیا امسال هم به کشورهای دیگر صادرات می‌کنیم گفت که تا به امروز ۲۲ هزار تن صادر شده و برای ادامه صادرات هم برنامه‌ریزی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج