۱۴۶۰۶۴۸
۱۱۸۶
۱۱۸۶
پ

تلویزیون با آقا رشید و علی صادقی به شعور مخاطب شلیک کرد

در شرایطی که سیمای تلویزیون عبوس است و بهانه برای غم فراوان، جای خوشحالی است که سهمی به برنامه‌های طنز و سرگرم‌کننده اختصاص می‌یابد. با این همه اما نتیجه محصولاتی چون «طنزیم» شبکه نسیم و «چارپایه» شبکه سه رغبتی برای تماشا باقی نمی‌گذارند.

مجله تی‌وی‌بان نوشت: در شرایطی که سیمای تلویزیون عبوس است و بهانه برای غم فراوان، جای خوشحالی است که سهمی به برنامه‌های طنز و سرگرم‌کننده اختصاص می‌یابد. با این همه اما نتیجه محصولاتی چون «طنزیم» شبکه نسیم و «چارپایه» شبکه سه رغبتی برای تماشا باقی نمی‌گذارند.

تلویزیون با آقا رشید و علی صادقی به شعور مخاطب شلیک کرد

فعلا روی صحبت با «چارپایه» است که در شبکه سه شروع شده و قرار است علی صادقی، یوسف تیموری، قدرت‌الله ایزدی و جواد خواجوی خنده بر لب‌ها بیاورند. آن‌چه دیدیم ولی رها بودن این بازیگران کمدی مقابل دوربین است که تلاش‌شان برای ایجاد خنده و سرگرمی به ثمر ننشسته.

عجیب است که شبکه سه از  این چهار نفر که ذاتا دارای استعداد برای خنداندن هستند، استفاده‌ای بد کرده. صادقی گویی مقابل دوربین معذب است و ایزدی یا همان آقا رشید در بداهه گویی ناموفق. تیموری مثل همیشه سرشار از انرژی است و چند لحظه خوشایند هم رقم زد؛ مثل تقلید صدای جواد خیابانی و پژمان بازغی. این میزان اما کافی نیست و اگر «چارپایه» با همین شیوه پیش برود، تبدیل به اثری شکست خورده خواهد شد. مثلا نمایش خریدار بد و فروشنده خوب، چیزی در حد تئاترهای دانش‌آموزی بود! این تلنگر را باید سازندگان برنامه جدی بگیرند؛ بویژه این که بر اساس شواهد، فاصله ضبط و پخش طولانی نیست و فرصت تغییر روش وجود دارد.

علی صادقی همان ابتدا رو به دوربین گفت: «اگر دنبال آثار غم آلود و فاخر هستند سریع کانال را عوض کنید.» این چه دیدگاهی است آخر؟ کسی از برنامه انتظار طنز فاخر (چه تعبیر عجیبی) ندارد؛ فقط می‌خواهیم اثری معقول تماشا کنیم؛ سرگرم شویم و لبخندی بزنیم. کیفیت ابتدایی «چارپایه» اما شلیک به شعور مخاطب است!  

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج