۱۴۵۹۸۹۲
۱۶۲۸
۱۶۲۸
پ

پرسپولیس به خاطر این ستاره بازی‌هایش را می‌برد

پرسپولیس برای دومین بازی متوالی در لیگ برتر با گلی دیرهنگام به پیروزی دست یافت و تیمش را به صدر جدول رده‌بندی فرستاد.

فوتبال ۳۶۰: نخستین بازی شب دوم هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با جدال دو تیم پرسپولیس و چادرملو آغاز شد که در پایان شاگردان خوان کارلوس گاریدو با گل دقایق پایانی گیورگی گولسیانی به برتری دست یافتند و پیش از پایان دیدارهای این هفته به صدر جدول رده‌بندی صعود کردند.

پرسپولیس به خاطر این ستاره بازی‌هایش را می‌برد

عمود، بازهم فرشته نجات گاریدو شد

ستاره مراکشی پرسپولیس امشب (شنبه) در ترکیب اصلی حضور نداشت اما در ابتدای نیمه دوم به میدان آمد و با وجود عملکرد ضعیفش که با دریافت یک کارت زرد هم همراه شده بود، توانست در دقایق پایانی نقش موثری در فاز تهاجمی داشته باشد. ایوب به واسطه شم گلزنی بالایش در محوطه جریمه حاضر شد و شوتی فوق‌العاده را در دقیقه (۶+۹۰) به سمت دروازه ادسون ماردن فرستاد اما توپ روی خط برگشت داده شد ولی گیورگی گولسیانی روی خط، توپ سرگردان را تبدیل به گل کرد و پرسپولیس را در بازی فوق‌العاده پرانتقاد به پیروزی رساند.

در هفته دوم هم ایوب در نقش منجی ظاهر شده بود. پرسپولیس با یک بازیکن کمتر در تبریز از تراکتور عقب بود اما فول‌بک تازه‌وارد سفیدپوشان با یک ضربه سر غیرقابل مهار، تیمش را از شکست در دیداری بزرگ نجات داد. باید دید در ادامه مجددا شاهد حضور فیکس ایوب خواهیم بود یا خیر.

زهردار، مثل پرسپولیس در دقایق پایانی

پرسپولیس تا به این‌جا در ۸ بازی برگزار شده طی این فصل موفق به زدن ۹ گل شده که ۶ گل در نیمه دوم و ۳ گل در ۴۵ دقیقه نخست بوده است. آن‌ها ۲ بار پیش از دقیقه ۵ و برابر آلومینیوم و پاختاکور به گل رسیدند و دیگر گل‌شان تقریبا در اواسط نیمه نخست برابر ذوب‌آهن زده شد. در نیمه دوم اما ماجرا جالب می‌شود وقتی متوجه شویم ۴ گل از ۶ گل در دقایق پایانی و از دقیقه ۸۲ به بعد زده شده است. یک‌بار وحید امیری موفق شد دروازه فولاد را در دقیقه ۸۲ باز کرده و پیروزی برابر تیم تحت هدایت گل‌محمدی را قطعی کند.

۳ گل دیگر اما بسیار حیاتی و تاثیرگذار بود. ایوب العملود با گل دقیقه ۸۹ خود پرسپولیس را از شکست برابر تراکتور فراری داد. محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه (۳+۹۰) داربی پایتخت دروازه استقلال را از روی نقطه پنالتی باز کرد و تیمش را به بردی سرنوشت‌ساز رساند. حالا هم در دقیقه (۶+۹۰) گولسیانی، دیرترین گل شاگردان گاریدو در این فصل را زد و بردی ارزشمند را نصیب تیمش کرد. جالب است که هر ۳ گل دیرهنگام تیم تهرانی به وسیله مدافعانش زده شده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج