۱۴۵۹۴۳۵
۵ نظر
۱۰۶۹
۵ نظر
۱۰۶۹
پ

نگاهی به سرمربیان موقت استقلال در ده سال اخیر

سهراب بختیاری‌زاده در حالی به صورت موقت سکان هدایت استقلال را به دست گرفت که آبی‌ها در ۱۰ سال اخیر ۳ مرتبه طعم حضور مربی موقت را چشیده‌اند.

فرهیختگان: سهراب بختیاری‌زاده در حالی به صورت موقت سکان هدایت استقلال را به دست گرفت که آبی‌ها در ۱۰ سال اخیر ۳ مرتبه طعم حضور مربی موقت را چشیده‌اند.

نگاهی به سرمربیان موقت استقلال در ده سال اخیر

لیگ هفدهم: بعد از استعفای علیرضا منصوریان، میک مک‌درموت مربی استقلال و دستیار دستیار سابق کارلوس کی‌روش در تیم ملی هدایت آبی‌ها را در یک مسابقه برعهده گرفت. دیداری که در نهایت با پیروزی ۲-۱ استقلال مقابل سپیدرود رشت به پایان رسید.

لیگ هجدهم: بعد از شکست در دربی و ناکامی استقلال در چند بازی پیاپی، آتش اختلافات وینفرد شفر و مدیران باشگاه استقلال بیشتر شد تا این مربی آلمانی پیش از پایان فصل با آبی‌ها قطع همکاری کند. بعد از شفر فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت آبی‌ها انتخاب شد و در ۵ مسابقه هدایت تیم را بر عهده داشت‌. ۳ پیروزی و ۲ تساوی ماحصل کار مجیدی به عنوان مربی موقت در استقلال بود.

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰: بعد از نایب قهرمانی جام حذفی و شکست مقابل تراکتور‌، فرهاد مجیدی تصمیم به استعفا گرفت تا مجید نامجومطلق هدایت موقت استقلال را در لیگ قهرمانان سال ۲۰۲۰ که به صورت متمرکز در قطر برگزار می‌شد، به عهده بگیرد. استقلال با نامجو مطلق در دور گروهی با کسب تساوی مقابل الشرطه و شکست دادن الاهلی راهی یک هشتم نهایی مسابقات شد اما در این مرحله با شکست مقابل پاختاکور از دور رقابت‌ها کنار رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تیم به درد نخور کیسه . ....

    • ناشناس

      ببند دهنت رو لنگی بی اصالت ..

    • ناشناس

      لنگ حقیر دوزاری

    • ناشناس

      لنگ بی خاصیت

    • ناشناس

      لنگ 3تاش دوزار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج