۱۴۵۸۷۳۶
۲ نظر
۲۱۴۳
۲ نظر
۲۱۴۳
پ

شرایط ویژه برای حضور ساپینتو در استقلال

گفته می‌شود در صورت بازگشت ساپینتو به تیم استقلال، این سرمربی می‌تواند با گذراندن دو ماه از محرومیت خود، درخواست تعلیق دو ماه دیگر از آن را بدهد.

خبرورزشی: گفته می‌شود در صورت بازگشت ساپینتو به تیم استقلال، این سرمربی می‌تواند با گذراندن دو ماه از محرومیت خود، درخواست تعلیق دو ماه دیگر از آن را بدهد.

شرایط ویژه برای حضور ساپینتو در استقلال

تیم استقلال در هفته‌های اخیر در لیگ برتر کشورمان و لیگ نخبگان آسیا نتایج ضعیفی کسب کرده که باعث شده هواداران این تیم به نحوه عملکرد جواد نکونام اعتراض کنند و خواستار اخراج این سرمربی شوند.

اما گزینه‌های زیادی در فضای مجازی مطرح می‌شود که گفته می‌شود باشگاه استقلال با آنها برای نیمکت این تیم مذاکراتی انجام داده است که هیچکدام تابه حال شکل رسمی به خود نگرفته است. یکی از اسامی مطرح شده، ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی فصل گذشته آپوئل قبرس است که سابقه سرمربیگری تیم استقلال را نیز در کارنامه خود دارد. گفتنی است ساپینتو با آپوئل به مقام قهرمانی لیگ قبرس رسیده است.

نکته مورد توجه حضور ساپینتو در تیم استقلال، محرومیت ۴ ماهه این سرمربی در فوتبال کشورمان است. ریکاردو ساپینتو در پایان فصلی که سرمربیگری استقلال را به عهده داشت به دلیل مسائل انضباطی از سوی کمیته انضباطی ۴ ماه در فوتبال کشورمان محروم شد و به نظر می‌رسد با بازگشت این سرمربی به تیم استقلال، باید شاهد گذراندن دوره محرومیت از سوی ساپینتو باشیم.

اما با توجه به قوانین کشورمان ساپینتو می‌تواند با پشت سر گذاشتن ۲ ماه از محرومیت خود درخواست تعلیق ۲ ماه باقی مانده محرومیت خود را بدهد تا پیش از اتمام نیم فصل، برای بازی‌های هفته پانزدهم و همچنین معوقه هفته چهارم، به هدایت آبی‌ها از روی نیمکت بپردازد.

ضمن اینکه این سرمربی برای هدایت استقلال در بازی‌های آسیایی مشکلی نخواهد داشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اینم عصبی

    • ناشناس

      خوبه دست بجنبوند خیلی دیر شده ساپنتو تیم قهرمان می‌کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج