۱۴۴۰۱۶۳
۳۱۹۷
۳۱۹۷
پ

رپورتاژ آگهی

از کجا می توان کفش اسکیچرز اصل به قیمت امارات را خرید؟

کفش‌های اسکیچرز به دلیل راحتی و تنوع گسترده در مدل چون کفش‌های ورزشی، چکمه‌ها، دمپایی‌ها، کفش‌های پیاده‌روی و... محبوبیت بالایی کسب کرده‌اند. بسیاری از کفش‌های این برند دارای فناوری‌های کفی اختصاصی مانند مموری فوم برای پشتیبانی و راحتی کفش هستند. بنابراین می‌توانید کفشی را متناسب با سلیقه و نیاز خود را با قیمت مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید.

Sketchers یک شرکت آمریکایی است که در حوزه تولید انواع کفش‌های مردانه، زنانه و بچه‌گانه فعالیت می‌کند. این کمپانی در سال ۱۹۹۳ میلادی در منهتن کالیفرنیا شروع به کار کرد. کفش‌های اسکیچرز به دلیل راحتی و تنوع گسترده در مدل چون کفش‌های ورزشی، چکمه‌ها، دمپایی‌ها، کفش‌های پیاده‌روی و... محبوبیت بالایی کسب کرده‌اند. بسیاری از کفش‌های این برند دارای فناوری‌های کفی اختصاصی مانند مموری فوم برای پشتیبانی و راحتی کفش هستند. بنابراین می‌توانید کفشی را متناسب با سلیقه و نیاز خود را با قیمت مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید.

از کجا می توان کفش اسکیچرز اصل به قیمت امارات را خرید؟

انواع سبک های کفش اسکیچرز

کفش‌های اسکیچرز در سبک و مدل‌های مختلف بچه‌گانه، زنانه و مردانه به فروش می‌رسند. در طول رشد و نمو کودک، عادات راه رفتن او تعیین می‌شود ازاین‌رو با خرید کفش اسکیچرز بچه‌گانه می‌توانید از سلامت پاهای فرزند خود و مناسب بودن عادت راه رفتن او اطمینان حاصل نمایید. کفش‌های بچه‌گانه این برند می‌تواند از پاهای کودک پشتیبانی و حفاظت نماید و در برابر فعالیت‌های مختلف بسیار بادوام و مقاوم باشد.

ویژگی های مهم کفش های اسکیچرز

برند اسکیچرز همواره در تلاش بوده تا کفش‌هایی با سبک و طراحی ویژه را عرضه نماید و بتواند با افزایش کیفیت کفش‌های خود، رضایت مخاطبان را جلب ‌کند. کفش‌های اسکیچرز به دلیل استفاده از فناوری‌های مختلف چون کفی‌های مموری فوم، بسیار سبک و راحت هستند. از دیگر ویژگی‌های این‌ کفش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محافظ میانی کفش: کفش‌های اسکیچرز مطابق با آناتومی پاها طراحی شده‌اند و انعطاف‌پذیری بالایی دارند.
  • بالشتک: بالشتک‌های کفش به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا از پاها هنگام قرار گرفتن روی سطوح سخت محافظت نمایند.
  • کاپ پاشنه: کاپ پاشنه این کفش‌ها بر ایحاد ثبات هنگام حرکت کردن تاثیرگذار هستند و پشتیبانی بهینه را برای پاها ارائه می‌نمایند.

قیمت کفش های اسکیچرز

خصوصیات مختلف کفش چون رنگ آن‌، مواد تشکیل‌دهنده بخش‌های مختلف کفش، مدل کفش، ابعاد کفش (کودکانه و بزرگسال) و... در تعیین قیمت کفش‌های اسکیچرز تاثیرگذار است. تمامی این مشخصات هنگام خرید در بخش اطلاعات مربوط به کفش درج شده تا مخاطبان بتوانند با مطالعه این اطلاعات کفش دلخواه خود را خریداری کنند. در ایران اسکیچرز می‌توانید کفشی با قیمت بسیار باصرفه و مناسب را تهیه کنید. برای اینکه بتوانید از کفش خود برای سال‌های متوالی استفاده کنید، می‌توانید از محصولات کرپ چون خوشبوکننده‌های کفش، کپسول‌های رفع بوی بد کفش، تمیزکننده‌ها و... برای کفش اسکیچرز خود استفاده نمایید.

از کجا می توان کفش اسکیچرز اصل به قیمت امارات را خرید؟

خرید کفش های اسکیچرز اورجینال و اصل

خرید کفش یک تصمیم سلیقه‌ای نبوده و برای خرید آن باید فاکتورهای مهمی چون کیفیت کفش، نوع مواد تشکیل‌دهنده آن‌، جنس کفی یا رویه کفش و... را در نظر بگیرید. کفش‌های باکیفیت می‌توانند بر سلامت پاها تاثیر بگذارند و سبب فراهم شدن آسایش و راحتی شما و پاهای‌تان هنگام پیاده‌روی و فعالیت‌های مختلف چون فعالیت‌های ورزشی شوند. کفش‌های اسکیچرز در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند که می‌توانید در ایران اسکیچرز، مدل‌های مختلف آن را مشاهده کنید. هنگام خرید کفش اسکیچرز به متناسب بودن ابعاد آن با سایز پاهای خود توجه کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج