۱۴۳۹۷۰۸
۱۵۷
۱۵۷
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین برندهای تجهیزات شبکه موجود در بازار ایران

البته این نکته به آن معنا نیست که هر چقدر که هزینه بیشتری برای خرید تجهیزات صرف کنید، کیفیت آن‌ها بیشتر می‌شود. بلکه ضروری‌ست که برندهای موجود در بازار و کیفیت هر کدام را بشناسید. سپس با استفاده از این شناخت، لوازم موردنیاز خود را تهیه نمایید. در غیر این صورت امکان خرید تجهیزات بی‌کیفیت وجود دارد. در ادامه این مقاله به معرفی بهترین برند برای خرید تجهیزات شبکه می‌پردازیم.

بهترین برندهای تجهیزات شبکه موجود در بازار ایران

کیفیت و کارایی تجهیزات شبکه اهمیت زیادی دارد. اگر هر یک از تجهیزات به درستی کار نکنند، شبکه دچار مشکل خواهد شد. در واقع هزینه‌ی مصرفی برای تهیه اتصالات شبکه، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت و مطمئن است. البته این نکته به آن معنا نیست که هر چقدر که هزینه بیشتری برای خرید تجهیزات صرف کنید، کیفیت آن‌ها بیشتر می‌شود. بلکه ضروری‌ست که برندهای موجود در بازار و کیفیت هر کدام را بشناسید. سپس با استفاده از این شناخت، لوازم موردنیاز خود را تهیه نمایید. در غیر این صورت امکان خرید تجهیزات بی‌کیفیت وجود دارد. در ادامه این مقاله به معرفی بهترین برند برای خرید تجهیزات شبکه می‌پردازیم.

بهترین برند تجهیزات شبکه چه ویژگی‌هایی دارد؟

در مورد خرید تجهیزات شبکه یکسری از نکات پراهمیت وجود دارد. این ویژگی‌ها در واقع نشان دهنده کیفیت تجهیزات هستند. البته هر یک از تجهیرات ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. به طور مثال، در مورد خرید رک باید به ابعاد و جنس بدنه توجه کرد. یا برای خرید بریج باید به محدوده آنتن‌دهی توجه نمود. در ادامه به توضیح برخی از ویژگی‌های مشترک و در عین حال مهم برای تشخیص بهترین برند تجهیزات شبکه می‌پردازیم.

بهترین برندهای تجهیزات شبکه موجود در بازار ایران

سرعت انتقال:

یکی از پراهمیت‌ترین نکات در حوزه تجهیزات شبکه، سرعت بالای آن‌ها است. این تجهیزات باید به خوبی و با سرعت هر چه تمام‌تر اطلاعات و دیتا را منتقل کنند. در غیر این صورت با مشکلات زیادی رو به رو خواهیم بود. برای انتقال دیتا سرعت یکی از مهم‌ترین نکات است. انتخاب تجهیزات شبکه‌ای که سرعت مناسبی ندارند، یک تصمیم منطقی و درست نیست.

عدم وجود نویز:

در زمان انتقال دیتا نویز یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات است. عدم وجود یکپارچگی در فرآیند انتقال داده و ایجاد توقف در بین این فرآیند، مشکلات زیادی پدید می‌آورد. برخی از تجهیزات مورد استفاده در ساخت شبکه از تکنولوژی نویزگیر استفاده می‌کنند. به این ترتیب هیچگونه نویز یا اختلالی در فرآیند انتقال دیتا رخ نمی‌دهد. این تجهیزات عموماً دارای یک عایق به خصوص برای جلوگیری از ورود هرگونه نویز به شبکه هستند.

قیمت مناسب:

برای خرید تجهیزات شبکه مانند وسایل مصرفی دیگر باید همیشه به قیمت‌ها توجه کرد. البته این نکته به معنای آن نیست که هر تجهیزات ارزانی ارزش خرید دارد یا برعکس. بلکه منظورمان از توجه به قیمت، وجود قیمت‌گذاری منصفانه و منطقی است. یعنی با توجه به کیفیت و خدمات دریافتی قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای بپردازید. قیمت‌های تجهیزات نباید خیلی بالا یا بیش از حد پایین باشند. برای به دست آوردن بازه قیمت این محصولات، به جستجو بپردازید.

گارانتی محصول یا پشتیبانی بعد از خرید:

پس از خرید یک محصول احتمال دارد که مشکلات زیادی برای آن به وجود بیاید. به همین دلیل بیشتر افراد باید از راهنمایی‌های بیشتری در این زمینه برخوردار باشند. وجود گارانتی برای محصولات تجهیزات شبکه یک امتیاز ویژه و مهم است. اگر چنین شرایطی وجود نداشت، از روش‌ها و نحوه پشتیبانی بعد از خرید مطمئن شوید. حتما قبل از خرید این شرایط را در نظر بگیرید.

آنتن‌دهی تجهیزات اکتیو شبکه:

آنتن‌دهی در برخی از تجهیزات شبکه که به صورت بی‌سیم کار می‌کنند، اهمیت ویژه‌ای دارد. محدوده و قدرت آنتن‌دهی از جمله مواردی است که حتما باید آن‌ها را در نظر بگیرید. اگر محدوده آنتن‌دهی کم باشد، با مشکل اتصال به اینترنت و شبکه مواجه می‌شوید. یعنی همیشه باید در محدوده خاصی باشید تا ارتباط برقرار شود.

بهترین برندهای تجهیزات شبکه در ایران کدام است؟

در این بخش از مقاله قصد داریم که شما را با بهترین برندهای تجهیزات شبکه در ایران آشنا کنیم. این برندها عموما بسیار معتبر و معروف هستند. بنابراین اگر قصد خرید تجهیزات شبکه را دارید، حتما محصولاتی از این برند‌ها را تهیه کنید. در ادامه بهترین برندهای تجهیزات شبکه در ایران را به اختصار معرفی می‌کنیم. برخی از این شرکت‌ها ایرانی و برخی خارجی هستند.

بهترین برندهای تجهیزات شبکه موجود در بازار ایران

معرفی شرکت‌های خارجی:

برندهای تولیدکننده تجهیزات شبکه در خارج از ایران تنوع بسیار زیادی دارند. از برندهای هندی و چینی گرفته تا برندهای اروپایی و به خصوص فرانسوی در بازار تجهیزات شبکه به فروش می‌رسند. البته آمریکا هم جایگاه مناسبی در این بازار برای خود دست‌وپا کرده‌است. در ادامه برخی از شرکت‌های تولید کننده تجهیزات شبکه خارجی را معرفی می‌کنیم. این شرکت‌ها بهترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات شبکه را تولید می‌نمایند.

لگراند (Legrand):

لگراند یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین برندها در زمینه تولید تجهیزات شبکه است. این برند در اصل یک شرکت فرانسوی است. لگراند بهترین و پرفروش‌ترین محصولات تجهیزات شبکه در بازار ایران را دارد. به خصوص کابل‌های تولیدی این شرکت کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند. برای خرید کابل شبکه با بهترین قیمت به سراغ برند لگراند بروید.

سیسکو (Cisco):

اگر کمی اطلاعات در زمینه شبکه و اینترنت داشته باشید، احتمالاً بارها نام برند و محصولات سیسکو را شنیده‌اید. سیسکو یکی از معروف‌ترین برندهای جهانی در زمینه تولید تجهیزات شبکه است. در ایران روترهای تولیدی شرکت سیسکو و همچنین ‌سوئیچ‌ها و فایروال‌های این برند از جمله پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات آن به حساب می‌آیند. این محصولات کیفیت بی‌نظیری دارند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که آن‌ها را تهیه کنید.

نگزنس (Nexans):

نگزنس یک برند فرانسوی محبوب دیگر است. محصولات این برند در کنار محصولات برند شرکت لگراند فروش بسیار زیادی در زمینه تجهیزات شبکه دارند. پرفروش‌ترین محصول این برند کابل‌های آن هستند. به خصوص کابل cat6 فروش بیشتری نسبت به سایر تجهیزات شبکه در این برند دارند.

بهترین برندهای تجهیزات شبکه موجود در بازار ایران

معرفی شرکت‌های ایرانی:

تولید کنندگان تجهیزات شبکه در ایران به چند شرکت خاص محدود می‌شوند. از جمله بهترین‌های این حوزه می‌توان به شرکت دانوب و تیام شبکه اشاره کرد. هر دوی این شرکت‌ها محصولات بسیار با کیفیت و مقرون به صرفه‌ای تولید می‌کنند. در ادامه این بخش این شرکت‌ها را بیشتر معرفی خواهیم کرد.

دانوب

بهترین محصولات شرکت دانوب را می‌توان شامل داکت و ترانک دانست. اگر برای مرتب سازی اتصالات شبکه خود به دنبال محصولات خاصی می‌گردید، خرید از شرکت دانوب را به شما توصیه می‌کنیم.

تیام شبکه

تیام شبکه یکی از شرکت‌هایی است که از دهه ۷۰ شمسی کار خود را در ایران آغاز کرد. در حال حاضر این شرکت با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه ساخت این محصولات، یکی از بهترین محصولات تجهیزات شبکه در ایران را تولید می‌کند.

نتیجه‌گیری

خرید محصولات مربوط به شبکه کار سختی نیست. به خصوص اگر برندهای محبوب و با کیفیت موجود در این بازار را به خوبی بشناسید. در این مقاله قصد داشتیم که شما را در رابطه با شناخت بهترین برندهای تجهیزات شبکه در بازار ایران آشنا کنیم. اکنون با دانستن این اطلاعات خرید بهتری خواهید داشت.

سوالات متداول بهترین برندهای تجهیزات شبکه

برندهای ایرانی تجهیزات پسیو بهتر است یا خارجی؟

همانطور که در این مقاله توضیح دادیم، شرکت‌های ایرانی تولیدکننده تجهیزات شبکه پیشرفت چشمگیری در این زمینه دارند. به صورتی که اکنون شرکت‌های ایرانی در زمینه تولید تجهیزات شبکه با تولید کنندگان خارجی رقابت تنگاتنگی دارند. توصیه خرید محصولات ایرانی یا خارجی بستگی به نوع و پیچیدگی وسیله مورد نظر شما دارد. مثلاً برای خرید داکت می‌توانید از برندهای ایرانی خرید کنید. اما برای تجهیزات حساس دیگر به سراغ خرید از برندهای خارجی بروید. البته باز هم این مسئله به شما و شبکه مورد نظر بستگی دارد.

بهترین برند تجهیزات شبکه در ایران کدام است؟

بهترین برند جهیزات شبکه در ایران بدون شک برند لگراند است. این برند تمامی تجهیزات شبکه با کیفیت را به فروش می‌رساند. اگر در مورد انتخاب تجهیزات شبکه با کیفیت و انتخاب بهترین برند دچار دوگانگی و شک شدید به سراغ خرید محصولات برند لگراند بروید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج