قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۱۹۹۹
۱ نظر
۳۳۱۶
۱ نظر
۳۳۱۶
پ

شب شرم؛ آقایان چمن عراق را دیدید؟

تیم ملی ایران در حالی با ارایه یک نمایش ضعیف و بحث‌برانگیز قرقیزستان را با تنها گل مهدی طارمی شکست داد که شاخص‌ترین نکته دیدار، نمای بسیار زشت و زننده چمن مسابقه بود؛ چنانچه که همزمان با برگزاری بازی، تبدیل به سوژه شبکه‌های اجتماعی و حتی اکانت‌های بین‌المللی شد.

ورزش مدیا: تیم ملی ایران در حالی با ارایه یک نمایش ضعیف و بحث‌برانگیز قرقیزستان را با تنها گل مهدی طارمی شکست داد که شاخص‌ترین نکته دیدار، نمای بسیار زشت و زننده چمن مسابقه بود؛ چنانچه که همزمان با برگزاری بازی، تبدیل به سوژه شبکه‌های اجتماعی و حتی اکانت‌های بین‌المللی شد.

از جمله بسیاری از کاربران فضای مجازی تصاویر بازی امشب عراق و عمان را کنار چمن فولادشهر گذاشتند و پرسیدند چگونه ممکن است کشوری که سال‌ها درگیر جنگ و مشکلات شدید داخلی بوده، چنین ورزشگاه آبرومندی در اختیار داشته باشد و تیم ملی ایران بعد از جستجوی کل مملکت به زمین وصله پینه شده اصفهان پناه ببرد؟ خب البته نارضایتی ما زیاد مهم نیست؛ چه این که گزارشگر دست‌آموز تلویزیون، خیلی هم از شرایط خرسند است: «باید از همه دست‌اندرکاران تشکر کنم که دست به دست هم دادند و با هفته‌ها تلاش شبانه‌روزی، زمین فولادشهر را آماده کردند. می‌ترسم اسم ببرم، نام کسی از قلم بیفتد.» بعدش هم استاد، منت نور و اسکوربورد ورزشگاه را بر سر مخاطبان گذاشت. دردناک‌تر از همه نداشته‌های‌مان، اصل خو گرفتن به فرهنگ «نداشتن» است؛ تن دادن تدریجی به فقر و حقارت..

یک سال پیش که النصر به ایران آمد و حضور رونالدو روی چمن خراب آزادی توسط ده‌ها صفحه عربی و جهانی به سخره گرفته شد، رضا رشیدپور، مجری سرشناس تلویزیون رگ گردن کلفت کرد و به قول خودش خطاب به همسایگان نوکیسه نوشت: «تا زمانی که شما تشریف‌تان را بیاورید، ورزشگاه آزادی به بهترین شکل ممکن تعمیر و بازسازی شده است.» حالا یک سال از آن رجزخوانی توییتری گذشته و نه‌تنها هنوز تعمیر آزادی به پایان نرسیده، بلکه رسانه‌ها با تیتر «رونالدو در قلعه حسن‌خان» به همگروهی دوباره النصر با پرسپولیس و استقلال طعنه می‌زنند. این هم که کیفیت چمن میزبان تیم ملی بود. به عمل کار برآید، وگرنه هیچ نابه‌سامانی و نقصی با حرف زدن و خط و نشان کشیدن و غیرتی شدن الکی درست نمی‌شود. چمن امشب عراق را ببینید و کمی خجالت بکشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خجالت که نمی‌کشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج