۱۴۳۸۷۶۶
۲۳ نظر
۷۶۲۱
۲۳ نظر
۷۶۲۱
پ

هایجک جدید و پرسروصدای استقلال از پرسپولیس

سرمربی استقلال بار دیگر علاقه‌اش را برای جذب شاگرد سابق اعلام کرد تا مدیران باشگاه باب مذاکره را با وی باز کنند.

ورزش سه: سرمربی استقلال بار دیگر علاقه‌اش را برای جذب شاگرد سابق اعلام کرد تا مدیران باشگاه باب مذاکره را با وی باز کنند.

هایجک جدید و پرسروصدای استقلال از پرسپولیس

در شرایطی که روز گذشته بحث انتقال فرشاد احمدزاده به پرسپولیس جدی شده بود، با ممانعت و خواسته سپاهانی‌ها این انتقال بار دیگر با بن‌بست مواجه شد.

احمدزاده که بند فسخ ۶ میلیاردی در قراردادش داشت، با توجه به آیین‌نامه فدراسیون این بند قابلیت استناد ندارد و برای انتقال باید مذاکرات را دنبال کند.

در این رابطه بعد از مذاکره فرشاد احمدزاده برای دریافت رضایت‌نامه، سپاهان خواسته جالب توجهی را مطرح کرد: پرداخت ۱۵ میلیارد با شرایط خاص برای این انتقال.

در این شرایط فرشاد احمدزاده باید ۱۰ میلیارد برای فصل پیش‌رو به سپاهان پرداخت کند و رضایت‌نامه خود را دریافت کند. هافبک سپاهانی‌ها البته برای فصل آتی و در صورت تمدید قرارداد با تیمش (احتمالا پرسپولیس) پنج میلیارد دیگر پرداخت کند!

موضوعی که پرسپولیس و البته این بازیکن آن را رد کرده و مدعی شدند تنها برای این انتقال ۱۰ میلیارد هزینه خواهند کرد که سپاهان نیز آن را رد کرد تا این شائبه برای مدیران پرسپولیس شکل گیرد که طلایی‌پوشان با موانع شکل گرفته نشان داده‌اند که قصد واگذاری بازیکنی به پرسپولیس را ندارند.

اما اکنون اتفاق جالب توجهی در حال رقم خوردن است؛ بعد از انتقال ویژه رامین رضاییان از سپاهان به استقلال، اکنون این باشگاه بار دیگر تمایل خود را برای انتقال فرشاد احمدزاده نیز اعلام کرده است.

احمدزاده که بعد از جدایی از پرسپولیس در ساعات پایانی نقل و انتقالات، راهی فولاد خوزستان که هدایتش برعهده نکونام بود شد، روزهای اوج خود را در این تیم پشت سر گذاشت و می‌توان گفت بخشی از بازگشت و اوج‌گیری دوباره خود را مدیون سرمربی کنونی استقلال است، اکنون با پیشنهاد همکاری دوباره وی مواجه شده است.

احمدزاده اما به واسطه پرسپولیسی‌ بودنش در چند مرحله این پیشنهاد را رد کرده بود و خواهان فرصت بهتری برای همکاری با نکونام شده بود.

با این حال اکنون بعد از اطلاع استقلال از بن‌بست مذاکرات با پرسپولیس، تماس‌هایی با سپاهان و همچنین احمدزاده برای مذاکره برقرار کرده‌اند. در این رابطه گفته می‌شود احتمالا تا ساعاتی دیگر این جلسه برگزار خواهد شد و بعد از رامین رضاییان شاید احمدزاده نیز بعد از چند مرحله مذاکره ناکام و عبور از پیشنهاد حریف، این‌بار پاسخ مثبتی به این موضوع بدهد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اتفاقا ما هم دوست نداریم برگرده پرسپولیس سنش از سی رد شده از نظر بدنی هم ضعیفه سال ۹۷ یادمان نرفته پرسپولیس با پنجره بسته رها کرد نباید برگرده

    • پدرام

      اینو می خواهد چکار؟
      ارزونی خود چرکپولیس

    • ناشناس

      همچین میگن هایجک انگار کی هست بده بره بابا

    • بدون نام!

      سپاهان از استقلال خیالش راحته ولی دوست نداره بازیکنایی که سابقه پرسپولیسی هم دارن به تیمشون برگردونه! چون نمیخاد پرسپولیس قوی بشه ولی استقلال براش مشکلی نداره هر چقدر هم که قوی بشه

    • ناشناس

      عجب ترسی دارن این شله زردا از سرورشون پرسپولیس. اما با همه این کارشکنی‌ها و هزینه های نجومی بازم آخرفصل زیر سرورشون خواهند بود.

    • ناشناس

      از لج همین کارها به امید خدا امسال هم قهرمان هستیم تا این همه نامردی به سرانجام نرسد حالا هی تبانی کنید و بازیکنان را با مبالغ چند برابری وسوسه

    • لنگپولیس

      لعنت بهت نکونام لعنت

    • مسعود.

      این مث رامین نیست حتی اگه هم بره الان از سر جبره...
      چندسال دیگه بازیکنا میفهمن حتی با پول بالا نباید برن شعله چون مشکل پیدا میکنن آخرین روزی ک بخان برن.

    • ناشناس

      فعلاً که استفراغ دنبالشه

    • r..r

      شما با تبانی داور قهرمان شدین این نامردی نیست

    • ناشناس

      معمولا تیم‌ها براساس استراتژی وتاکتیک تیمی مدنظر سرمربی یارگیری می کنند ولی سپاهان به خاطر ترس ودشمنی با پرسپولیس وپولهای بادآورده بیت المال هربازیکنی که موردنظر پرسپولیس است را جارو می کند .ودرطول فصل با دومورد خاص ومهم روبرو می شود اول عدم توازن درتیم دوم همین عدم توازن باعث می شود.در بعضی از خطوط باترافیک بازیکن روبرو می شود ونیمکت نشینی بازیکن موجی از قهر وآشتی را بوجود می آورد . امیدوارم با این ترفند کثیف سپاهان که با پول مانع یارگیری پرسپولیس شده رنگ خوشی راببینید واز رده ای که امسال کسب کرد پایین‌تر هم برود

    • مسعود.ا

      این بدبختا برا دوم سوم شدن دارن بین خودشون ضایعات ردوبدل میکنن، اما بیشتر از همه اون سوراختور گناه داره که باتیم آرژانتین هم چهارم میشه!!!!

    • ناشناس

      لعنت به شعله زرد ها بیچاره ها اینقدر از سرورشان ترسیدن اینشالله اینشالله امسال پرسپولیس کبیر قهرمان هسته به کوری چشم کیسه کشها شعله زردها به کوری مدیر تراکتور امسال قهرمانیم

    • ناشناس

      خوشحال هم میشیم از این هایجک دیپورتی های شله زرد ده‌ ملیارد هم بدن واسش

    • دمت گرم
      جاناسخنی ازدل ماگفتی
      لیگ یک بریم اماباپرسپولیسی که پرسپولیسیه...مثل یووه،بوفون اسطوره یووه،حتی باتیمش،لیگ پایین هم رفت،اماسازجدایی نزد
      ایباباازین خارجیای سمبل، الگوبردارن آغاها

    • یعنی چکش خان،لیاقت سرمربی گری اینهمه ستاره را دارد؟!!!!کووور خوندی کیسه کش، بازم جام نخواهی گرفت

    • میرزایی

      بله نیاد پرسپولیس بهتره سنش بالاست

    • علی اکبر

      با سلام، خدا کنه بره استقلال ایشون هیچ وقت در حد و اندازه پرسپولیس کبیر نبوده ،نکونام متشکرم

    • صادق زمانی

      هر که دوست داشت بیاد
      این نام پرسپولیس است که می ماند

    • احمد

      هر سال چرا راست نمیگی بگوبا کمک داورانوفدراسیون لنگ حقیر

    • ناشناس

      ما پول جمع میکنیم صدقه میدیم به استقلال اینو هایجک کنین

    • ناشناس

      اینکه ماخودمون بارامینوپنج ساله انداختیمشون بیرون. اینابدردهمون کیسه کشا وشله زردا میخوذن. مابازیکنی میخواییم که تشنه قهرمانی باشه نه این پیروپاتال ها. ههخخ

    • لنگی بی افتخار

      بابا ی بازیکن تموم کننده مث تیام بگیرید اینا چیه اخه ،،صد تا موقعیت گل خراب کرده ،،،ی بازیکن تو اانصر هست تالیسکا ،،و یکی تو العین ،،اسمشو یادم نیست ، ی همچئن بازیکنایی باید بگیرید ، پول دوتا ازین بازیکنارو بدید ی بازیکن خوب بگیرید ک موقعیت گلارو خراب نکنه ،،خیلی عجیبه ها ۴۰ ۵۰ میلیارد پول بی زبون میدن ب بازیکنای ایرانی ک ی استپ نمیتونن بکنن وااای من

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج