۱۴۳۷۴۶۸
۱ نظر
۴۲۵۰
۱ نظر
۴۲۵۰
پ

سپاهان امشب سرخابی‌ها را حسابی دق داد!

سپاهان و تراکتور در فصل نقل و انتقالات فعال‌تر ظاهر شده‌اند و همین مورد باعث نگرانی هواداران سرخابی‌ها شده است. درویش در پرسپولیس به شکل محکمی معتقد است که باید سقف بودجه رعایت شود و به همین دلیل با بازیکنان اتمام حجت کرده که تنها بیست میلیارد برای ستاره های خود در نظر گرفته است.

برترین‌ها: سپاهان و تراکتور در فصل نقل و انتقالات فعال‌تر ظاهر شده‌اند و همین مورد باعث نگرانی هواداران سرخابی‌ها شده است. درویش در پرسپولیس به شکل محکمی معتقد است که باید سقف بودجه رعایت شود و به همین دلیل با بازیکنان اتمام حجت کرده که تنها بیست میلیارد برای ستاره های خود در نظر گرفته است.

این مورد علاوه بر اینکه ترابی و اسماعیلی فر و حتی بیرانوند را از ادامه حضور در این تیم پشیمان کرد، باعث شده برخی بازیکنان از جمله آلکثیر نیز رغبتی برای تمدید با پرسپولیس نداشته باشند و پرسپولیس در بلاتکلیف ترین وضعیت خود قرار بگیرد.

از طرفی هم روند کند درویش برای جذب بازیکن حسابی هواداران را کلافه کرد و موجب انتقادات زیادی به مدیر عامل پرسپولیس شده است. 

هواداران استقلال هم این روزها دل خوشی از هلدینگ استقلال ندارد. بعد از شنیدن ادامه حضور نکونام در استقلال ذوق بسیاری از استقلالی‌ها برای فصل جدید کور شده و خریدها هم آنچنان باب میل هواداران نبوده است.

امشب تراکتور رسما از ترابی و اسماعیلی فر رونمایی کرد و بعد از آن سپاهان با بمب نقل و انتقالات (حزباوی) تمام توجهات سرخابی را به خود جلب کردند.

واکنش سرخابی‌ها به روند نقل و انتقالات تیم‌شان را در زیر بخوانید: 

عارف گفته: اگه سپاهان لیموچی و گودرزی رو بگیره همه ستاره های فصل پیش رفتن سپاهان و برای استقلال و پرسپولیس چیزی نمی‌مونه و مجبور هستن داخلی متوسط بخرن، اگه اینجوریه خوب سهمیه بازیکن خارجی رو افزایش بدید.

نوید نوشت: سپاهان داره بین استقلال و پرسپولیس بدجوری منفور میشه.چرا؟ چون هم استقلال و هم پرسپولیس دست رو هر بازیکنی گذاشت اینا هایجکش کردن!

وحید هوادار استقلال نوشت: بترسید!!!

آقایان مدیر هلدینگ و باشگاه؛

آقای سرمربی؛

از بازیکن از دست دادن های پیروزی بترسید.

از سکوت باشگاهشون بترسید...

لحظه ای به این فکر هم نکنید که با از دست دادن بازیکن قراره یک ضعیف تر جایگزینش بشه.

اگر به قدرت عظیم و پنهانی که چندین سال هست پشت این تیم رو بیشتر از قبل گرفته اعتقاد دارید بترسید.

استقلال رو زودتر از ستاره و بازیکنان خوب پر کنید چون قراره هر خریدشون حس بی کفایتی رو در مدیران هلدینگ و باشگاه و سرمربی ما شعله ور کنه.

مجید هوادار پرسپولیس گفته: امین حزباوی برای سپاهانی که تمام مدافعینش تو آسیا محروم هستند و تو پلی آف نخبگان مدافعی نداره حکم طلا رو داره.

درویش ۴۰ روز فرصت داشته و هیچ خریدی نکرده! سپاهان در عرض یک روز حزباوی رو خرید و نقطه ضعفش رو پوشش داد!

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چه فایده
      رونالدو رو هم بیاره حریف داور و فدراسیون و کمیته عنظباطی که نمیشه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج