جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۶۹۲۳
۶۵۱
۶۵۱
پ

سرمربی جدید لاتزیو معرفی شد

مارکو بارونی، سرمربی ۶۰ ساله ایتالیایی، روز دوشنبه در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان سرمربی جدید لاتزیو معرفی شد و اعلام کرد که این انتصاب، اوج دوران مربیگری او به شمار می‌رود.

ورزش سه: مارکو بارونی، سرمربی ۶۰ ساله ایتالیایی، روز دوشنبه در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان سرمربی جدید لاتزیو معرفی شد و اعلام کرد که این انتصاب، اوج دوران مربیگری او به شمار می‌رود.

سرمربی جدید لاتزیو معرفی شد

بارونی با قراردادی چند ساله که تا تابستان ۲۰۲۶ اعتبار دارد و امکان تمدید یک‌ساله نیز برای آن در نظر گرفته شده، هدایت عقاب‌ها را برعهده خواهد گرفت. مارکو بارونی سومین سرمربی لاتزیو در کمتر از چهار ماه اخیر است. پس از استعفای مائوریتزیو ساری در ماه مارس، ایگور تودور برای مدت کوتاهی تا پایان فصل 24-2023 هدایت این تیم را بر عهده داشت.

لاتزیو هفدهمین تیمی خواهد بود که بارونی در طول 24 سال مربیگری خود هدایت آن را بر عهده می‌گیرد. او پیش از این سابقه سرمربیگری تیم‌های کریمونزه، رجانا، لچه و هلاس ورونا را در کارنامه دارد. بارونی در فصل گذشته با ورونا موفق شد به راحتی در سری آ باقی بماند و در نهایت این تیم با 38 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

بارونی در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: «از امضای قرارداد با لاتزیو بسیار خوشحال هستم. این اوج دوران مربیگری من است. من و کادر فنی تیم، مشتاق و باانگیزه هستیم. من کسی هستم که عاشق چالش هستم و می‌خواهم این حس را به تیم منتقل کنم.»

او در ادامه افزود: «نباید بترسیم، بلکه باید مشتاق چالش باشیم. تیم نباید برای خود بازی کند، بلکه باید برای هواداران بازی کند. روی این موضوع کار خواهیم کرد. من تیمی را تحویل می‌گیرم که فرهنگ کار دارد، اما باید آن را تشدید کنیم. این چیزی است که من همیشه به تیم‌هایم در گذشته منتقل کرده‌ام، یعنی ارزش‌هایی که در تمام سطوح تفاوت ایجاد می‌کند. ما به روحیه لاتزیو نیاز داریم.»

این مربی در خصوص بازیکنانی که در حال حاضر در اختیار دارد، گفت: «من هرگز به کمبودها نگاه نمی‌کنم، بلکه روی داشته‌هایم تمرکز می‌کنم. بازیکنان جوانی به تیم اضافه شده‌اند، بنابراین روند جوان‌سازی وجود دارد که با فوتبالی که می‌خواهیم ارائه دهیم سازگاری دارد. من همیشه بازیکن را در مرکز پروژه قرار می‌دهم، ما باید به او کمک کنیم تا عملکردش را بهینه کند.»

بارونی در مورد تاکتیک‌هایی که ممکن است در رم به کار بگیرد، افزود: «سیستم بازی قطعا شامل یک خط دفاعی ۴ نفره با دو وینگر خواهد بود. سپس متغیرهای کوچکی وجود دارد. اما مهمترین جنبه‌ها تعادل، جنگندگی و توانایی رویارویی با حریفان است. من فوتبال روان را در هر دو فاز بازی دوست دارم.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج