۱۴۳۶۶۲۸
۱۶۱۵
۱۶۱۵
پ

قالیباف حضوری به پزشکیان تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ با حضور در دفتر مسعود پزشکیان، پیروزی رئیس جمهور منتخب را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

خبرگزاری ایرنا: رئیس مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ با حضور در دفتر مسعود پزشکیان، پیروزی رئیس جمهور منتخب را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

قالیباف حضوری به پزشکیان تبریک گفت

محمدباقر قالیباف در این دیدار ضمن تاکید بر حمایت مجلس دوازدهم از دولت چهاردهم، نظارت همدلانه و موثر بر دولت جدید در راستای پیشرفت کشور و آسایش مردم را از جمله وظایف ذاتی مجلس عنوان کرد.

مسعود پزشکیان رئیس جمهوری منتخب نیز ضمن قدردانی از مشارکت پر شور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید، بر همدلی و هم‌افزایی واقعی همه دستگاه‌ها در مسیر حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور تاکید کرد.

مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر سال ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار شد و حدود ۵۰ درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند.

بر اساس نتایج نهایی اعلام شده از سوی وزارت کشور مسعود پزشکیان با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران انتخاب شد.

قالیباف حضوری به پزشکیان تبریک گفت

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج