۱۴۳۶۲۷۰
۲ نظر
۱۴۱۹
۲ نظر
۱۴۱۹
پ

دیگر بهانه قبول نیست، آقای نکونام!

اگرچه هنوز از سوی باشگاه استقلال به‌طور رسمی اعلام نشده، اما به نظر می‌رسد دیگر باید ماندگاری جواد نکونام روی نیمکت آبی‌ها را قطعی دانست.

روزنامه گل: اگرچه هنوز از سوی باشگاه استقلال به‌طور رسمی اعلام نشده، اما به نظر می‌رسد دیگر باید ماندگاری جواد نکونام روی نیمکت آبی‌ها را قطعی دانست. آرام آرام فضای نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال هم سر و شکل گرفته و اخبار مربوط به تمدید قرارداد و جذب بازیکن یک به یک منتشر می‌شوند. تا زمان تنظیم این مطلب، می‌دانیم که قرارداد بازیکنانی مثل آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی هر کدام به مدت دو فصل تمدید شده است. محمدحسین اسلامی و میلاد زکی‌پور هم دو خرید جدید باشگاه بوده‌اند و البته باید یک دروازه‌بان و وینگر خارجی را به آنها اضافه کرد. همه اینها یعنی جواد مانده و تیمش بنا به میل او در حال بسته شدن است. به این ترتیب حداقل توقعی که از سرمربی استقلال می‌رود این است که برای فصل بعد نسخه رفتاری دیگری ارائه بدهد و مثل گذشته دنبال بهانه نباشد.

دیگر بهانه قبول نیست، آقای نکونام!

حقیقت آن است که بیشتر فصل قبل به مصاحبه‌های تکراری و پر از گلایه جواد نکونام گذشت. سرمربی استقلال تقریبا از همه‌چیز شاکی بود؛ مدیران باشگاه، تیمی که بسته شده بود، عدم خرید بازیکنان مد نظرش و سایر مسائل. البته در بسیاری از این موارد حق با او نبود. به عنوان مثال گفته می‌شود نکونام در زمستان لیستی را برای خرید در اختیار باشگاه قرار داده بود که شامل ستاره‌هایی مثل علی قلی‌زاده، علیرضا جهانبخش، سعید عزت‌اللهی و ‌اللهیار صیادمنش می‌شد! بسیار بدیهی است که جذب چنین بازیکنانی در شرایطی فعلی از عهده هیچ باشگاهی در ایران بر نمی‌آید و مدیران وقت باشگاه هم نتوانستند این کار را انجام بدهند؛ هرچند همان زمان رافائل سیلوا و ماشاریپوف را گرفتند که واقعا مهره‌های به دردبخوری بودند.

در هر صورت حالا دیگر از آن مدیران خبری نیست و گویا فعل‌وانفعالات نقل‌وانتقالاتی هم از همان ابتدا کاملا زیرنظر شخص جواد نکونام انجام می‌گیرد. از سوی دیگر او تنها مربی هفت سال اخیر استقلال است که دو فصل پیاپی را از ابتدا روی نیمکت آبی‌ها شروع می‌کند. بنابراین انتظار می‌رود جواد قدر بداند، مسوولیت کامل شرایط را بپذیرد و فصل بعد کمتر گلایه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      جنگولک بازی بسه

    • ناشناس

      براش بازیکنی رو که میخواد بخرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج