آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۳۱۶۱
۲۰۳
۲۰۳
پ

آخرین وضعیت بستری شدگان بیمارستان قائم رشت

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از وضعیت بیماران منتقل‌شده از بیمارستان قائم به بیمارستان‌های رشت و حومه خبر داد.

خبرآنلاین: رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از وضعیت بیماران منتقل‌شده از بیمارستان قائم به بیمارستان‌های رشت و حومه خبر داد.

آخرین وضعیت بستری شدگان بیمارستان قائم رشت

محمدتقی آشوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از وضعیت بیماران منتقل‌شده از بیمارستان قائم به بیمارستان‌های رشت و حومه خبر داد و با اشاره به جزئیات سانحه بیمارستان قائم (عج) رشت، اظهار کرد: ۱۲۷ بیمار در همان ساعات اولیه بدون فوت وقت با تیمی که در EOC و همچنین به‌صورت میدانی با حضور بنده و تیم عملیاتی ما اعم از اورژانس و هلال‌احمر رقم خورد، به بیمارستان‌های رشت و حومه منتقل شدند.

وی با اشاره به وضعیت بیماران منتقل‌شده از بیمارستان قائم به بیمارستان‌های رشت و حومه، افزود: در حال حاضر ۸۵ نفر با حال عمومی خوب مرخص شده و ۴۲ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، «هم‌اینک ۹ بیمار در بیمارستان حشمت، ۱۰ بیمار در رازی، ۸ بیمار در پارس، ۴ بیمار در پورسینا، ۳ بیمار در گلسار، ۲ بیمار در آریا، ۴ بیمار در ۱۷ شهریور، یک بیمار در رسول اکرم (ص) و یک بیمار هم در بیمارستان ولایت ما بستری هستند».

آشوبی با بیان اینکه «۹ مورد مادر باردار برای زایمان در بیمارستان قائم در همان شب حادثه بستری بودند»، افزود: همه مادران باردار با حال عمومی خوب مرخص شدند.

وی با بیان اینکه «در حال حاضر ۱۱ بیمار در ICU و CCU بستری هستند»، خاطرنشان کرد: متاسفانه چهار تن از بیماران حال وخیمی دارند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج