آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۲۶۰۴
۱۹۵۷
۱۹۵۷
پ

احضار افراد جدید به کمیته اخلاق در پرونده فساد

سخنگوی فدراسیون آخرین وضعیت فساد در فوتبال را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون درمورد آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال ایران، شایعات و احتمال تنبیه انضباطی یا سقوط برخی تیم‌ها، گفت: فکر می‌کنم مقام محترم قضایی و دادگستری کرمان در این زمینه توضیحات کامل را در ۲ نوبت، آنطور که من دیدم داشتند. این مسئولان تنویر افکار و شفاف‌سازی داشتند که تعداد افراد حاضر در این پرونده و متهمان تحت تحقیق چند نفر هستند.

احضار افراد جدید به کمیته اخلاق در پرونده فساد

علوی اضافه کرد: حرف‌های رسانه‌های آنطرف آب که مشخص است. در مورد آن افراد و شبه‌رسانه‌هایشان بحثی نداریم اما در حوزه رسانه‌های داخلی از همکاری کامل رسانه‌ها در این موضوع تشکر می‌کنیم که به بحث تسهیل امر فدراسیون فوتبال هم کمک کردند. کمیته اخلاق در این موضوع پرونده مفتوح دارد. یونس اسدی مقدم، رئیس کمیته در ۲ هفته اخیر و قبل از آن افرادی را فرا خواندند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: این موضوع وارد فاز جدیدی در کمیته اخلاق خواهد شد. امیدواریم همه ابعاد این پرونده با نظارت رکن قضایی فدراسیون در کنار تلاش‌ها و زحمات مجموعه دادگستری کرمان و مقامات صالحه قضایی داشتند، مشخص شود. امیدواریم شرایطی رقم بخورد که فوتبال ما در لیگ بعدی با آرامش روانی علاقه‌مندان و هواداران به کار خود ادامه بدهد. کمیته اخلاق تنبیهات فوتبالی این پرونده را ابلاغ خواهد کرد. به تبع آن ممکن است روندهای جدیدی هم در حوزه مباحث مختلف وجود داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج