آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۲۳۸۶
۱۷۰۰
۱۷۰۰
پ

پیراهن جدید تیم ملی آلمان رکورد شکست

آلمان در دومین بازی خود در یورو در مقابل مجارستان با پیراهنی متفاوت ظاهر شد، لباسی که البته در میان هواداران خیلی محبوب است.

فوتبالی: زمانی که آدیداس از پیراهن دوم تیم ملی آلمان در یورو ۲۰۲۴ رونمایی کرد، برخی تصور می کردند که این پیراهن با استقبال مواجه نشود اما حالا مشخص شده است که این پیراهن به پرفروش ترین پیراهن تاریخ تیم ملی آلمان تبدیل شده است.  اولیویر بروگن سخنگوی آدیداس با تایید این خبر گفت :" این پیراهن، پرفروش ترین پیراهن خارج از خانه تاریخ تیم ملی آلمان بوده است."

پیراهن جدید تیم ملی آلمان رکورد شکست

بیشترین درخواست نیز مربوط به شماره پیراهن کروس یعنی عدد هشت بوده است. کروس سه ماه پیش تصمیم گرفت که به تیم ملی آلمان برگردد که از زمان بازگشتش، ژرمن ها پنج برد متوالی داشته اند و ناکامی های سالهای اخیرشان را به دست فراموشی سپرده اند. در حقیقت آلمان با شروعی طوفانی به یکی از مدعیان جدی قهرمانی یورو تبدیل شده و می خواهد طلسم قهرمان نشدن میزبان در خانه خود را بشکند. ژرمن ها با کسب یک امتیاز در بازی پایانی مقابل سوییس می توانند به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کنند و احتمالا ناگلسمن در ان بازی به شمار زیادی از بازیکنان فیکس تیمش استراحت بدهد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج