آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۴۷۰۲
۳۳۷۴
۳۳۷۴
پ

باشگاه استقلال از خرید جدیدش رونمایی می‌کند

این احتمال وجود دارد که استقلال امروز صبح از اولین خرید استقلال در فصل نقل و انتقالات، رونمایی کند.

فوتبالی: این احتمال وجود دارد که استقلال امروز صبح از اولین خرید استقلال در فصل نقل و انتقالات، رونمایی کند.

باشگاه استقلال از خرید جدیدش رونمایی می‌کند

محمد حسین اسلامی بازیکن جوان و پدیده فصل گذشته ذوب آهن اصفهان تبدیل به اولین خرید باشگاه استقلال شده است و در روزهای گذشته خبرهای مختلفی درباره پیوستن او به استقلال منتشر شده است.

اسلامی پس از 3 فصل حضور در باشگاه ذوب آهن و 69 بازی و ثبت 8 گل از این تیم جدا شد و با باشگاه استقلال به توافق نهایی رسیده تا امروز به صورت رسمی از او به عنوان اولین خرید آبی پوشان رونمایی شود.

فصل گذشته بهترین فصل فوتبالیِ اسلامی بود او با زدن 4 گل و دادن 3 پاس گل در 26 بازی که شامل 1953 دقیقه بازی می‌شد، این امید را به هواداران استقلال داد که می‌تواند تغییری اساسی در خط هافبک و نوع بازی این تیم بدهد. البته استقلال فصل گذشته هم به دنبال اسلامی بود که در نیم فصل او را آبی پوش کند اما او با ذوب آهن قرارداد داشت و گرفتن او کار راحتی نبود. قرارداد اسلامی با ذوب آهن به پایان رسیده و حالا او به عنوان بازیکن آزاد به استقلال می پیوندد.

اسلامی 23 ساله که به نوعی از او به عنوان یکی از پدیده های جوان فوتبال ایران یاد می‌شود در زمان و شرایط سنی مناسبی به باشگاه بزرگی مانند استقلال پیوسته است. سن پایین، توان بدنی و انگیزه بالای او می‌تواند به استقلال در این 3 جام کمک کند.

اسلامی تاکنون بازی ملی نداشته است. البته با جوان‌گرایی مربیان تیم ملی و امیر قلعه نویی، او همچنان این شانس را دارد که با حفظ آمادگی سال گذشته و درخشش بیشتر، دوباره در اردوی بعدی تیم ملی برای مسابقات انتخابی جام جهانی دعوت شود.

اسلامی اواخر هفته گذشته با استقلال به توافق رسیده بود و برخی رسانه‌ها خبر داده‌ بودند که این بازیکن قراردادش را هم با استقلال بسته است. اما فوتبالی مطلع شده است که قرارداد اسلامی با استقلال امروز بسته می‌شود و مراسم مرتبط با آن مثل امضا، عکس با پیراهن استقلال و اولین مصاحبه او در تیم جدیدش امروز صبح خواهد بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج