آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۹۶۶۱
۱۲ نظر
۲۰۹۶
۱۲ نظر
۲۰۹۶
پ

ستاره استقلال برای کاهش محرومیتش، عذرخواهی کرد

مهرداد محمدی بازیکن استقلال که به دلیل اظهاراتش ۶ جلسه محروم و ۵۰۰ میلیون تومان جریمه شده از فدراسیون، کمیته انضباطی و هواداران عذرخواهی کرد.

خبرگزاری تسنیم: مهرداد محمدی درباره صحبت‌هایش بعد از بازی با پیکان که منجر به محرومیت ۶ جلسه‌ای‌ از سوی کمیته انضباطی شد عنوان کرد: بعد از بازی واقعاً تحت فشار بودم. حق ما قهرمانی بود. اصلاً قصدی برای مصاحبه نداشتم و از شدت عصبانیت و ناراحتی فقط می‌خواستم سوار ماشین شوم و به خانه بروم اما خبرنگاران محترمی که آنجا حضور داشتند اصرار کردند و من هم از سر عصبانیت و به خاطر فشارهای روانی که رویم وجود داشت، آن حرف‌ها را زدم که کاملاً اشتباه بود.

ستاره استقلال برای کاهش محرومیتش، عذرخواهی کرد

بهترین گلزن استقلال در فصل گذشته گفت: سابقه من پاک پاک است و همه می‌دانند که همیشه اخلاق و ادب را رعایت می‌کنم اما متأسفانه اتفاقاتی که آن شب رخ داد، باعث شد چنین واکنشی نشان دهم که اصلاً درست نبود و از این بابت، از فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و هواداران فوتبال عذرخواهی می‌کنم. در شخصیت من نیست که اینطور حرف بزنم. شما هیچ‌وقت از من بدرفتاری چه در زمین و چه در خارج از زمین ندیده‌اید. از حاشیه بدم می‌آید و به خاطر همین کمتر می‌بینید که حرف بزنم. به طور قطع دیگر چنین اتفاقی تکرار نمی‌شود. باز هم از همه عذرخواهی می‌کنم.

وینگر استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم همیشه عدالت رعایت شود و تلاش‌های یک تیم اینگونه هدر نرود. ما مستحق قهرمانی بودیم و اگر بعد از بازی ناراحت شدیم، یک بخشی به خاطر تلاش‌های خودمان بود و بخش عمده‌اش به خاطر ناراحت هواداران. کلاً فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و شرمنده هواداران شدیم.

محمدی گفت: برای فصل جدید انتظار هواداران از تیم زیاد است و امیدوارم با حمایت هواداران و  مالکان جدید و‌ مدیریت باشگاه اتفاقات خوبی را هم در لیگ نخبگان و هم لیگ برتر و جام حذفی برای تیم و هوادارانمان رقم می‌زنیم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پسر تاجی

      مهرداد عشق

    • شروین

      اولا اگه نساجی رو برده بودید اینقدر آسمون رو زمین را رسماً نمی بافتید پس لایق قهرمانی نبودید

      دوم اینکه اگر پرتقال را فشار بدهید ازش آب پرتقال می آید اگر نارنگی رو فشار بدهید هم آب نارنگی ، انسانها وقتی تحت فشار قرار می‌گیرند درون ذات خودشون رو بیرون می‌ریزند.. دروغ نگو که من آدم باتربیتی هستم ، این یک دروغه

    • ناشناس

      "امیدوارم همیشه عدالت رعایت شود و تلاش‌های یک تیم اینگونه هدر نرود. ما مستحق قهرمانی بودیم".
      با این حرفها باید محرومیتش رو بیشتر کنند!

    • مهران

      عشقیت شما

    • ناشناس

      اولش ودومش،میگی معذرت میخوام بعدش ادعا میکنی میگی حق ماقهرمانی بود نه عزیزم قهرمانی حق بی لیاقت ها نیست،همون بهتره که محروم بشی

    • معلم

      مهم نیست حقیقت رو گفتید

    • ناشناس

      حق گفت

    • ناشناس

      یه نفر اون بالا نوشته بود اگه نساجی رو میبرید فلان میشد،خب آخه لنگی شما هم نمی‌توانستید مس رو ببرید بازی رو براتون دراوردن

    • ناشناس

      هرچی آقا مهرداد بگه 🤣🤣🤣🤣

    • علی خان

      فکرکنم ازنظرشماشیث رضایی باتربیتِ نه

    • ناشناس

      بله ما که بهش نباختیم دروازبانش باید اخراج میشد ولی شما کیسه کش چی بهشون باختین

    • ناشناس

      کسی که نوشتی نمیتونستیم مس رو ببریم! مگه لک نباید اخراج میشد؟اخه کیسه کشی تا چه حد؟چرا حقیقت رو فقط بنفع خودتون میبینید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج