آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۸۸۵۸
۱ نظر
۱۴۲۰
۱ نظر
۱۴۲۰
پ

نفرات احتمالی قلعه‌نویی برای دیدار با هنگ‌کنگ

به نظر می‌رسد تیم ملی در بازی ظاهرا تشریفاتی مقابل هنگ‌کنگ با ترکیبی حدودا متفاوت و جالب به میدان خواهد رفت.

ورزش سه: به نظر می‌رسد تیم ملی در بازی ظاهرا تشریفاتی مقابل هنگ‌کنگ با ترکیبی حدودا متفاوت و جالب به میدان خواهد رفت.

نفرات احتمالی قلعه‌نویی برای دیدار با هنگ‌کنگ

با تغییراتی که کادر فنی تیم ملی در لیست تازه ایجاد کردند و با توجه به مصدومیت‌ها و کنار رفتن برخی نفرات قدیمی‌تر، اسکواد در اختیار مربیان برای دو بازی تشریفاتی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان متفاوت و تا حدی جدیدی به نظر می‌رسد.

تیم ملی که قبل‌تر صعودش از این گروه را قطعی کرده بعدازظهر پنجشنبه باید در هنگ گنگ مقابل حریفی قرار بگیرد که برخلاف بازی‌های رفت مقدماتی جام جهانی در جام ملت‌‌های آسیا حریف سختی برایمان شد.

با این وجود به نظر می‌رسد ترکیب تیم ملی تا حدی قابل پیش بینی و تا حدی هم جدید باشد.

دروازه‌بان: به نظر می‌رسد با توجه به اینکه امیر قلعه نویی اعلام کرده با ترکیب اصلی،تیمش را به زمین خواهد فرستاد به هنگ کنگی‌ها احترام بگذارد شماره یک درون دروازه قرار خواهد گرفت تا  با روحیه بالای بعد از قهرمانی لیگ یک کلین شیت ملی دیگر  به نام خود ثبت کند. در احتمالی ضعیف تر امکان استفاده از پیام نیازمند هم وجود دارد چرا که قلعه نویی نشان داده بعضا درون دروازه چرخش ایجاد می‌کند.

مدافعان میانی: در غیاب محمدحسین کنعانی‌زادگان محروم احتمالا شجاع خلیل‌زاده به عنوان یکی از مردان معتمد قلعه نویی زوج تازه‌ای کنارش خواهد داشت. از بین عارف غلامی که بعد از مدت‌‌ها به تیم ملی برگشته و امین حزباوی جوان که در تهران تجربه بازی ملی مقابل ترکمنستان را پیدا کرده بود یکی کنار شجاع بازی خواهد کرد که به نظر می‌رسد شانس عارف با توجه به انجام بازی بیرون از خانه بیشتر خواهد بود.

مدافع چپ: ابوالفضل جلالی در نیم فصل دوم با پیراهن استقلال درخشید و نشان داد بیخود نبود که  کی‌روش او را به جام جهانی برد و بازی داد. بهترین گلساز فصل اخیر لیگ برتر مدافع چپ تیم ملی در هنگ کنگ خواهد بود.

مدافع راست: در جناح مقابل هم یک مدافع استقلالی دیگر از بهترین خط دفاع فصل اخیر لیگ برتر در ترکیب قرار خواهد گرفت. حردانی در تهران و روز دوم سال نو در دیدار با ترکمنستان پاس گل داد و نمایش درخشانی هم ارائه کرد.

هافبک‌‌های میانی: به نظر می‌رسد محمد قربانی بعد از حضور در روسیه و به عنوان یک لژیونر در نقش هافبک دفاعی کنار  سامان قدوس بازی کند. قدوس از مدتی قبل در ترکیب تیم ملی یک خط عقب‌تر رفته و بازیسازی را از آنجا آغاز خواهد کرد که این مسئله کار قربانی را برای پوشش‌ها و تخریب بازی حریف دشوار خواهد کرد و بیشتر باید روی امور تدافعی تمرکز کند.

وینگر راست: علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی در این پست بازی خواهد کرد و یکی از باتجربه‌‌های تیم ملی در این مسابقه است که می‌توان روی توانمندی‌هایش حساب باز کرد.برای هنگ کنگی‌ها هم دیدن ستاره‌ای از  یک لیگ معتبر اروپایی جذاب و دلپذیر باشد.

وینگر چپ: مهدی قائدی ستاره دوباره متولد شده‌ای در تیم ملی بوده و بعد از درخشش در فوتبال امارات در غیاب محبی و ترابی از این بازی می‌تواند استفاده زیادی برده و میخ خودش را در ترکیب اصلی بکوبد. منتظر حرکات تکنیکی و جذاب او، به تو زدن‌ها و ضربات فنی‌اش به زاویه مخالف خواهیم بود.

خط حمله: تماشای حضور توامان سردار آزمون و مهدی طارمی در ترکیب تیم ملی می‌تواند یکی از جذابیت‌‌های این بازی باشد. احتمالا آزمون کمی عقب تر از طارمی بازی خواهد کرد و به عنوان مهاجم سایه در فضای پشت سر طارمی کار خواهد کرد اما باید منتظر حرکات ترکیبی آنها و کارهای از قبل تمرین شده شان باشیم تا حتی نتیجه ای بهتر از بازی تهران به دست بیاید.

ترکیب احتمالی تیم ملی:

  • علیرضا بیرانوند
  • شجاع خلیل‌زاده
  • عارف غلامی
  • ابوالفضل جلالی
  • صابر حردانی
  • محمد قربانی
  • سامان قدوس
  • علیرضا جهانبخش
  • مهدی قایدی
  • سردار آزمون
  • مهدی طارمی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تو سرت بخوره . الان دیگه مهدی قائدی؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج